12. 1. 2012.

Teen emo ventil


::: GOST:::
Jasno je da ovdje ljudi nisu profi kritičari niti itko od njih to očekuje, ali nije jasan trend glađenja ega, trend povlađivanja, ti meni - ja tebi i hrčkovitog skupljanja komentara, nisu ovo Pokemoni, jel.
Jasno je i da je Bundolo sajt koji funkcionira po principu da svatko može biti pjesnik i imati svojih pet warholovskih minuta, ali nije jasno čemu toliki lični animoziteti kad se netko usudi kritizirati nekoga?
Ako na ovakvom sajtu nije uvriježena ikakva kritika onda Bundolo pretvaramo u sajt malih povrijeđenih taština. I još sitnijih pjesama.
Na Bundolu se kritika svodi na okp trančiranje ili na nekritičko povlađivanje, sredine nema. S tim da to trančiranje često nema smisleni kontekst nego čisto cjepidlačenja radi. A povlađivanje je čisto glađenje ega. Pjesnik koji je zadovoljan sobom nije pjesnik i to je jedino sigurno. Pjesnik koji je pjesnik traži kritiku, želi kritiku, a ostalo su dječja posla.
I ako nitko na kraju dana ne ostane uzdrman, onda ovo nije ništa, ovo nije poetski sajt nego teen emo ventil.

::: Vimen :::
vaistinu, al uzablud. ljudi voledu svojega malog ega.
šta je 'tranchiranje'?

::: Grljush R Krljusht :::
Dobro rečeno, pogotovo ovo za teen emo ventil. Samo ne razumijem šta znači trančiranje?
Ja sam ljude na svojim pjesmama pozivao da kritikuju uvijek prije nego hvale, i volim kada se neko potrudi da obrazloži zašto mu je nešto što je pročitao manje ili više uspjelo. Mada ovdje ima mnogo ljudi koji smatraju da su kritičari govna (stav koji datira iz pubertetskog valjda perioda - valjda kritičara vide kao nekog svomoćnog autoriteta koji palamudi). Nije bitno da li se neko bavi kritikom ili ne, ovdje se možda samo rijetki bave van pisanja i kritikom, bitno je samo argumentovano potkrijepiti svoj stav. Ako nekome kažeš da je pjesma sranje, i na tome ostaje - bacaš hejt. Ako kažeš da je dobra i na tome ostaje, podilaziš egu. Ne treba pisati disertacije, normalno, ali treba uključivati mozak.
Takođe, mnogo ih ima koji kažu da pišu eto tako da bi izbacili nešto iz sebe, ne ozbiljno itd itd, ako se već hvataš pisanja, treba da bude ozbiljno (ako ti je stalo do svoje pjesme, ako bi se pobunio na nekoga ko ti neosnovano pljuje rad - nekritički - pišeš ozbiljno). Tako da bih volio da se ljudi opuste kad ih neko kritikuje, i da pokušaju da misle da nisu najbitniji na cijeloj planeti, a ako su ovdje samo da hejtuju, lijepo ih je ignorisati.
:::: Pessimus :::
Ne znam zašto ste zatvorili temu, rasprava je bila baš simpatična, siguran sam da bi i Lestat nastavio. htio sam ga pitati kakva je to moja filozofija, aesthesis i ostalo, al ajd
i naravno, kakvo iskustvo ti je zaista potrebno da bi uspio pojmiti tu poetiku življenja, pošto mi očigledno ne ide.
::: Eta :::
A šta je, u stvari, književni kritichar: subjektivni stvor kao i svako od nas. Postojanje tzv. KNJ. KRITIČARA je go kurac.
Dignu nos kao da čitaju strujomer i jedu govna o tome shta je dobro a šta loshe.
::: vimen :::
bravo eta, andjele, pa to je upravno onaj teen stav koji pomenu temopostavni ghost.
::: Gost :::
je, Eta, ima istine u tome da su kritičari ponekad i napuhani kreteni koji liječe vlastite komplekse, neostvarenu spisateljsku ambiciju i sl, ali ja ne govorim o profi kritičarima nego nama koji smo se valjda skupili ovdje da čujemo tuđa mišljenja i da napredujemo, ne?
Stoga mi nije jasno zašto onda nitko nije u stanju ništa čuti? ako ti slikaš i ako ti nitko nikad ne kaže da li to išta valja, ako se školuješ zaboga i za glumu čak (što bi najviše trebao biti prirodan talent) zašto onda toliki otpor prema kritici u pisanju? znači svi se trebaju učiti i napredovati, a pisac je rođen i takav je i bogomdan je! ma moš mislit. ne govorim sad tebi nego čisto općenito, ali ono što je odavno bila konstanta na ovom sajtu jest da kritiku ne možeš dobiti ni da se postaviš na glavu. valjda zato što su svi sebi dovoljni sa svojim talentom ili netalentom, ne znam stvarno

::: ljubav :::
ja se slažem dolazim tu danima i niko me ništa ne kritikuje samo me hvale nekad sa razlogom a često i bez
Pessimus
ljubavi, to ti je zbog toga što su ljudi uglavnom licemjerni, pa ti pozitivni komentari su tu uglavnom zato što žele da ti visiš malo i kod njih. usluga za uslugu. još ako ih poznaješ i van bundola onda sve ide na drugarstvo. rijetko ko će ti zaista reći istinu.
da ne zaboravimo i autore koji u očaju mizeriji komentarišu sopstvene tekstove, kako bi ih izbacili na vrh top ten liste.
ljubav
ne znam nikoga sa bundola možda mi se samo udvaraju ja bih se sebi udvarala biće da je to a takve usluge u principu ne vraćam osim kad je tečnost u pitanju ali i to sve ređe jer mu se eto misao kanda navežbala malo a ti pess
Pessimus
ako ti se udvaraju to je još ogavnije, moram priznati. a ja šta?
Eta
toliko neiskrenosti ovde, pogotovo ako ne znash ljude koji ti neshto komentarishu. znam ja pess(imus)e o čemu priča gost i OK, slazem se sa tim, i sa tobom. nego kao i svuda, i u zivotu, ima i dobrih i loshih, i ovo i ono, i bla bla i truc truc...
teen stav,a, shta?
okrajci
Eta, pričaš standardne gluposti. Čitajući tvoje tekstove netko bi možda zaključio i da je postojanje tzv. KNJIžEVNIKA "go kurac".
Srećom pa se o nekom zanimanju ne može suditi prema pojedincima koji deklariraju da to zanimanje posjeduju.
Osim toga gotovo je nemoguće kritizirati bilo koje zanimanje kao takvo, osim kad se radi o zanimanju koje služi nekim etički diskutabilnim procesima, npr. krvnik. U nekim kulturama mesar... Vojnik.
i slično.
.:::domestos::::
Ja ne želim da napredujem, napredovanje je prevazidjeno.
Uvazavam samo pozitivne komentare zato sto mi prijaju. Nabacujem se svim zenskim korisnicima.
::: Gost :::
sviđaš mi se goste temnopostavni. i potpuno se slažem sa tobom. nažalost ne vidim rešenje...zato i napustih svoj stari bundolo nick. nisam se vraćala bar šest meseci :D (rehab) ali u poslednje vreme se vratim jednom nedeljno pod novim imenom ili imenom gosta da miniram ponašanja o kojima raspravljamo ovde :D čitaj, zajebavam... zabavno je ponekad ali nažalost ovde ima previše smešnih ljudi a ja nemam toliko vremena na bacanje, oh avaj, proći će nekažnjeno :P sva sreća ima i drugih gostiju. gosti su skoro pa jedino preostalo blago bundola B)

Eta
Ej okrajci,
pa ti ne bi bio okrajci, vec ETA! SILA! ma daj, svi ovde mlate praznu slamu, a ti se nashao pametan! daj ne zasmejavaj me!
da li si chitao moje tekstove ili ne, zabole me pichka. da li ti se svidjaju ili ne, ni to me ne zanima. bitno mi je samo mishljenje onih ljudi koji su na bundolu a poznajem ih i volim, dragi su mi. inache, chinjenica je da ih ima dosta i da sam sa njima svaki dan. zato mani me se...

::: okrajci :::
Trebalo bi ti biti drago što netko uopće za ozbiljno uzima tvoje komentare pa o njima čak i razmisli, makar taj netko morao zaključiti kako su tvoji komentari obično lupetanje.
Javila si se na javni forum i na njemu iznijela mišljenje. Suoči se s reakcijama.
Zamisli da ti dođe netko ovdje na forum i izjavi recimo da je postojanje ekonomista "go kurac" jer samo nešto zbrajaju. Ti mu objasniš da priča besmislice a onda on kaže "bitno mi je samo mišljenje onih ljudi koji su na bundolu a poznajem ih".
Pa smiješna si. I nikog normalnog nije briga čije ti mišljenje cijeniš.

::: Eta:::
A joj, kakve veze sad ima ekonom sa ovim?! svako ima svoje mishljenje, ali shto ume da uporedi dupe i oko, pa to je chudo! zivot je chudo!
A koj smo kurac ovde kad ispada da nikog nije ni za shta briga? shta seresh vishe?! ja sam rekla shta mislim, nisam te vredjala dok ti mene nisi pochela. ko deca, ma bezveze...
domestose, jesi ok?

(izvor --- BUNDOLO, NS)

Нема коментара:

Постави коментар