20. 1. 2012.

Ron Pol kandidat za predsednika SAD u kampanji koristi slogan Slađane Milošević „Legalize Freedom“

Pored Mit Romnija, drugi od dva najjača kandidata za predsednika Sjedinjenih Američkih Država iz redova Republikanske partije Ron Pol, kao slogan za svoju predizbornu kampanju koristi naslov pesme prve dame srpske rok muzike Slađane Milošević ''Legalize Freedom''!

Aktivno pratim događanja na američkoj političkoj sceni. Primetila sam da se slogan ''Legalize Freedom'' koji je naslov moje ponovo aktuelne istoimene kompozicije iz 1999. godine, pojavio u kampanji doktora Ronalda Ernesta - aka Rona Pola. Slogan “Legalize Freedom“ se nalazi na posterima, majicama, kačketima kao i ostalom propagandnom materijalu ovog predsedničkog kandidata. Nije mi poznato na koji način je došlo do ovog poklapanja. Uputila sam pismo izbornom štabu gospodina Pola i njegovoj kancelariji u Teksasu o zanimljivoj koincidenciji ili „pozjamljivanju“ naslova i refrena moje kompozicije i još uvek očekujem odgovor.

Moja kompozicija „Legalize Freedom“ se već 12 godina nalazi u katalogu autorskih radova sveta a spot je dostupan na Internetu. Inače mi se dopada politička platforma gospodina Pola koji je često istupao kao prijatelj Srbije. Kao što je to i u poruci moje kompozicije, on se bori za pravednije društvo, smanjenje državne administracije, izlazak Amerike iz brojnih ratova i gašenje ratišta.“- kaže Slađana.

Na pitanje da li je ovo kršenje njenih autorskih prava, Slađana odgovara: „Nije mi poznato da li je kongresmen iz Teksasa slučajno ili namerno preuzeo naziv i glavnu poruku pesme koja je 1999, u vreme vladavine Slobodana Miloševića bila zabranjena na svim TV stanicama. Drago mi je što je posle toliko godina moja zamisao postala globalna potreba. Sloboda ima sve manje, te je i politička elita sveta shvatila da se kurs mora menjati. Žao mi je što javnost u Srbiji ne razume moje poruke i što sa njima ne ume da komunicira. Svest drugih je ipak evoluirala a Legalizacija Slobode će tek postati tema koju sam na vreme pokrenula.

Pre par meseci smo napravili i video rimejk ove pesme i ovoga puta stigli na prvo mesto RTS-ove Jelen top-liste, a je spot emitovan i na MTV Adriji. U Americi je pitanje zaštite autorskih prava veoma regulisano ali je sporove ipak teško dobiti. Podsetiću vas da je Madona posle mnogo godina izgubila spor sa modnom kućom koja je iskoristila naslov njene pesme ''Material Girl'' za naziv modne linije. Ne bih pokretala sudsku parnicu protiv budućeg vladara sveta, čak i kada bih za to imala sredstava i mogućnosti. Neke stvari se ne moraju rešavati svađom, mada bih volela da se moje autorstvo na neki način prizna. Gospodin Ron Paul je jedna od boljih opcija za vladara sveta.“ - objašnjava Slađana Milošević.

Aleksandra Slađana Milošević – Legalize Freedom 1999 god
http://www.youtube.com/watch?v=G6ZTr7a7aJw

Ron Paul – „Legalize Freedom“
http://www.youtube.com/watch?v=UDQHh5H55jw
“Ron Paul touches on the drug war a little, but he says his ultimate goal is to "Legalize Freedom"!

Нема коментара:

Постави коментар