9. 1. 2012.

Tamo gde je nekada bio JOSIP BROZ sada je Andželina Ž. (drugi deo)

(KOMENTARI - II DEO)

::: Iznogud :::
Sticajem okolnosti (dobro) znam kako Kusta gradi sa jedne i druge strane granice: to je za ne poverovati! Ovi srpski "biznismeni" su zlato u odnosu na njega! Reket državi, reket opstini, ucene ljudima koji tamo žive!
S.r.a.m.o.t.a...
::: zeko :::
Pročitah sve komentare.. .kao ludak neki. Misljenja i stavovi o Kusti su podeljena totalno...crno i belo... A on jadnik nije ni los ni dobar covek, vec je kao svi mi. To sto on priča je ok,problem je samo to sto ga ne slusaju ljudi koji mogu nesto da promene,a on sam ne moze ili nece,zato sto Zakon jaceg koji vlada u životinjskom svetu vlada i među ljudima i tu nema nista cudno. Kako stvari stoje on nam ne moze popraviti ili pokvariti kvalitet zivota.
Lepo je na Mokroj gori i on je ok onako povsno gledano,
ne znam coveka.

:::Stefan :::
Ovoga čoveka trebate svakodnevno da intervjuisete,a ne jednom godisnje.Kad sam zapazio ovaj clanak u Blicu,prepao sam se,jer sam navikao svakodnevno da gledam i citam po medijima o Karleusi, N.Bekvalac, Vuku Draskovicu, Čedi, Canku i drugima.Ovaj puta bravo za Blic.
Srbija nije svesna sta je Kusturica i koga ima u svojim redovima.
Sretna Nova godina, Kusto....

::: Koja :::
Ma, najviše bih voleo da se kandiduje za predsednika Srbije.
Klasična poltrončina koja u svakom režimu ima uporiste. "Nju primitivs" je njegovo delo.Jadna je kultura jednog naroda gde je Emir luconosa.
Pušio sa Slobom i Mirom, Koštunici podvuko pod rep, a ni sa "žutima" nije loše prošao. Sa Dodikom će zidati Skadar na reci DRINI...
Ma, muci njega nesto,sto posto.Zamisljam kako neki reziser u SAD u kenja o kulturi i politici a narod odusevljen.Klasican tiranin...
Ima muku neku.

::: Robert :::
Ovo su najvece gluposti. Mora da se nacitao Comskog i ostalih kvazi-intelektualaca. Sve nesto u smislu Amerika i globalizam su losi i nemoralni, a Grci nisu zasluzili ono sto im se desilo. A svi znamo da su lenji i nemoralni. Moral nije samo 'ne ubiti', i 'ne krasti' vec raditi posteno, ceniti rad i plodove rada, biti posten i placati poreze (sto u Grckoj niko ne placa pa nije cudo sto su bankrotirali). A u Srbiji svi hoce posao u javnom sektoru, da bi pijuckali kafu i uzeli velike plate, dok moze, i dok strani krediti ne presuse... Protestanska moralnost i odnos prema radu su veoma pozitivne vrednosti. Kod nas je tokom komunizma ("lud je onaj ko puno radi"..) stvoren veoma negativan odnos prema radu sto si i danas oseca. To je problem i u ostalim delovima Evrope, cast izuzecima kao sto je Nemacka i mozda Velika Britanija. A to kako na zapadu nema kvalitetnih umetnickih ostvarenja, necu ni da komentarisem.

:::jututunacccc :::
Mogu da razumem njegovu harangu protiv Angeline.
Žena se prihvatila da rezira jednu nasu situaciju, taman u mestu gde je on rodjen, pa stoga misli da ima pravo na svoju istinu. Pa stoga i ova glupa komparacija, Angelina, Tito, Felini itd.Misli da balkaski rezervat za gajenje medjeda svih konfesija, je pravo lokalnog medjeda da ima viziju o tome. Ivo Andric, Emir, Mesa, Sidran ili ko vec.Onda dodje neko iz drugog sveta i vidi medjede iz vizure medjeda a ne konfesije, predstavi to na platnu i odmah sledi ujedanje.Neko ko prestavi medjeda kao medjeda, kojem je u interesu krv i meso, a ne tamo neka konfesija, taj se kaze da ne razume stvari pa se pravi pametan. Ne treba dragi Kusta mnogo pametovati. Cela istorija Bosne se sastoji iz pustanja medjeda iz kaveza da se najedu i napisju krvi i mesa, pa vracanje medjeda u konfesionalne rezervate gde se opet dresiraju: ti si medjed pravoslavac, ti musliman i ti katolik.Pa kada se svetki meckari zazele novog spektakle, a oni pustaju opet medjede u areni.Bolje se pitaj kako medjedima uvesti ljudsku dimenziju Kusta. Ne mozes ti to, jer si i sam međed. Zato pusti zenu da ima svoju viziju, pa nek je pljuju i hvale ko kako smatra.
Preporucujem ti da čitas omrazene Lenjina i Marksa, jer se eto obistinjuje sve što su napisali.

::: sinisa :::
Ne volim da slušam rasprave o tome koje je nacionalnosti ili vjeroispovjesti,to je stvar svacijeg izbora svugdje u normalnom svijetu,osim na ovom crnom Balkanu i to nije i nebi smjela biti odrednica da li je neko dobar covjek ili da li je uspjesan u svojoj profesiji.A po mome skromnom misljenju i sto je jos vaznije,po misljenju stranih eminentnih strucnjaka i poznavalaca filmske umjetnosti(ne industrije),Kusta je majstor svoga zanata.I njegova razmisljanja su bliska vecini ljudi koji imaju slobodarski duh u sebi i kojima su strane sve "vrijednosti" kojima Amerika truje preostale oaze morala sirom planete i bombama usmjeravaju sve one koji su iskocili iz tracnica njihovih ekonomskih i vojnih interesa. Jedina stvar koju ne volim kod Kuste i koja mi jako smeta jeste njegovo,blago receno,flertovanje sa vladajucom garniturom u svakom sistemu,pocevsi od prijeratnih komunistickih vlasti(dobar dio jednog poglavlja njegove knjigeovori o sastancima i odlascima u vikendice istih na zajednicka ljetovanja), pa onda preko Milosevica,pa sve do ovoga nasega Dodika,kome su sve veze sa kulturom u djackoj knjizici,sa prefiksom fizicka.

::: jelena :::
kusturica mi se ne svidja pa mi se ne svidja. masan i zapusten-vazda. imam osecaj da smrdi na rakiju...nije to u sustini ni bitno... ne volim njegove filmove, prosto nije moj fazon. svakako da ne mogu da sudim o kvalitetu toga, kao ni 98% pristutnih u komentarima. super je sto ga neki u svetu cene, svaka cast na tome. medjutim, meni se kusta ne svidja zbog jedne , meni licno jako bitne i neodvojive cinjenice-da je kostunicin.
Šta reci o coveku koji je blizak kostunici i njegovoj politici?!

:::Emiliano-Zapata :::
Bravo, Kusto, za ove "paralele": Andželina Džoli VS Frenk Kapra, ŽaŽa Gabor VS Federiko Felini, J. Karleuša & S. Basara, A. Džoli & Tito... Mogla bi se tu dodati još jedna: "Ničija zemlja" VS "Čudesna sudbina Ameli Pulen". Film Ž.P. Ženea, koji se može svrstati u remek djela filmske umjetnosti (proglašen najboljim francuskim filmom posljednje decenije) iz nekih "čud(es)nih" razloga je, u trci sa politički korektnim NVO "uradkom", "Ničijom zemljom", "neobičnim preokretom" ostao bez nagrada. U suštini, to je kao da poredite "Velikog Lebovskog" sa npr. "Turnejom".
EMIR KUSTURICA:
"Razvijao sam se u dvije različite sredine. Beograd je bio gravitaciona, emocionalna sila, a Sarajevo sredina gdje sam fizički odrastao. I uspio sam da proizvedem sukobe i tamo i ovdje, mada sam uvijek imao šansu da postanem neprikosnoveni heroj. U Sarajevu da sam podržao Aliju Izetbegovića i ideju u koju nisam vjerovao, a koja se na kraju pokazala kao neostvariva. Ako se republika pretvori u protektorat, postavlja se pitanje da li je to moglo da se izbjegne. Sigurno da je moglo, ali nije, i ja ne mogu da se hvalim da sam to anticipirao. Bio mi je dovoljan jedan susret. Kad mi je Alija Izetbegović na jednom sastanku, jer sam mu vjerovatno trebao kao jedan od poznatijih Bosanaca, rekao da je Ivo Andrić bio podvorničko kopile puno mržnje, pomislio sam, "ovo ne može biti moj predsjednik".
Kad nemaš druge oslonce, onda podršku tražiš u Andriću."
QUE VIVA MOKRA GORA!

Kusta-je-Genije
Strashan text, nevejerovatan i brutalno istinit. Ovo samo moze Kusturica da vidi i zaokruzi. Blago tome ko te zna i ko sa tobom moze dnevno da diskutuje. od svih velikih ljudi (globalno)nasheg vremena najvecha je čast znati Kusturicu...


(izvor --- BLIC, BG)

Нема коментара:

Постави коментар