28. 6. 2012.

Žurka na Ušću: Počeo "Belgrade Calling"

(Komentari čitalaca)

Milan
I za ovo je trebalo platiti 4.000 dinara na dan. I zamalo da i ja odem. Pa pedeset puta vise ljudi je danas bilo zarobljeno oko Usca u saobracajnom kolapsu sa 150 nervoznih saobracajaca...
svaka vam cast na organizaciji, i vama i gradskoj vlasti.

strelok
Nikako da shvatim kako i na osnovu cega to grupica od par hiljada besposlicara i izgubljenih slucajeva ima pravo da maltretira nekih milion drugih koji sutradan rnao ustaju i idu na posao,fakultet... Nemam nista protiv zabave,i stavise,volim i Sars i Public Enemy.Ali ne razumem,ako se oni nisu drali po celom Beogradu,zasto sada milion ljudi treba da slusa grmljavinu ovih samoproklamovanih DJ-eva? Zasto uvek ona najgora moguca muzika mora najglasnije da se pusta? A,da... prazno bure najdalje se cuje.

lila
@strelok :
Ja mislim da smo mi Beogradjani nenormalni sto ovo trpimo!!! Ovo je skandalozno da se pola grada trese do 4 ujutru!!! Jel se neko nekada zapitao kada se zavrsavaju koncerti na festivalu Sziget u Budimpesti? Pa braco Srbi u ponoc!!! I tacka!!! I to ne smeta da to bude medju najboljim festivalima!!! Madona je u Londonu platila ogromnu kaznu jer je produzila koncert na stadionu za 15 min ( zavrsila ga u 23.15). A ovde?! Pa ja cu veceras svoje dvoje male dece da pokupim i odvedem kod gradonacelnika na Vracar. Tamo se verovatno ne trese toliko!!! Kako drugacije da izdrzim 4 dana!!! Eeeej cetiri dana! Pa onda jos malo pa beer fest!!!
Ludilo mozga poremecenog naroda!!!

@lila :
zato uvek ako neko ne moze da trpi da zivi u centru grada, moze da proda svoj stan za velike pare, iseli se u neko mirno selo i da uziva uz cvrkut ptica!


lila
@unp :
Evo, opet se javljaju ovi sa porukama prodajte stan!!! Oni koji misle da zivot u centru grada predstavlja zivot u dzungli!!! E pa, mili, ja i moji u ovom gradu zivimo malo duze nego vi i vama slicni!!! Kome da prodam stan?! Onima cije su mame i tate sa prstom u uvetu do juce izvodili svoje "arije" a sada prodali njive i krave pa bi na asfalt. Zivot u gradu je, dragi moj, i pristojno ponasanje, postovanje komsije, pozoriste i bioskop, izlozba, cuvanje okoline, posao i ucenje, vaspitavanje i cuvanje dece, citanje knjiga ... A ne samo livada, pivska flasa i neselektivno gutanje svega sto vam se ponudi!!!

tina
katastrofa,brujanje muzike do pred zoru,kao da su mi u stanu..neprospavana noc i malo dete koje nije moglo da spava od te kolicine buke!!!!

TriLLiaN
Ma, prvo vece je najnezanimljivije i najneoriginalnije, a cena - no comment!
Nadam se da ce Ozzy i Slash, i FNM opravdati sve. Ali organizatori alavi. Inace, bas jedan ovakav festival je falio. E sad... bundzije za saobracaj i buku... pobogu! nije ovo svaki dan i ovo je ipak metropola a ne varoš

bojana
Bila sam sinoc na Uscu.
Katastrofalna organizacija do ulaza i izlaza.Srecom da je bilo malo sveta inace ne znam kako bi se organizatori poneli sa 10 i vise hiljada posetilaca.Svako se igra organizatora koncerata u Beogradu.Na ulazima sam primetila da pustaju ljude bez ulaznica ,proture 200 dinara i prođu, a ja platila 4.000 dinara ulaznicu.
Sramota !

LOL
@bojana :
Nije moglo da se udje bez ulaznica. Ja sam izmolila da me puste da prodjem prva dva kruga, sa tri drugarice koje imaju karte, ali u treci nije bilo sanse. Uspela sam na kraju da udjem, ali cistom srecom.
Cuvari stvarno dobro rade svoj posao.

pablito
Još jedan u nizu dokaza da Bgd nije u stanju da organizuje festival ovakvog tipa ma koliko se trudili. Seća li se neko Echo festivala? Naravno da Beogradu treba ovakav događaj ali ne na ovom mestu ni sa ovakvom organizacijom tipa uzmi lovu i beži. Kome je genijalnom palo na pamet da radi festival 10 dana pre Exita???
Mada je i Exit katastrofa ove godine....


mici
@pablito :
ahahaha, gde se ne secam echo festivala? kupili karte za sonic youth da bi organizator odlucio da pusti ljude za dz taj dan i onda smo mi sa ulaznicom kao nadoknadu dobili po dve limenke heinekena (?!),secam se da je karta bila 700 dinara(to je bilo 2003),sto ce reci da je to bio najskuplje placen heineken u istoriji!a da vam ne pricam da ne pijem pivo :D

Punk
Juče Orbital,Jessie i Example a danas Ozzy,Zakk i Slash malo bezveze.
Fora je da nastupe neki metalci pa onda neki dj to je lepota muzičkih festivala ovako je glupo.


(izvor --- BLIC)

Нема коментара:

Постави коментар