10. 6. 2012.

Previranja lome kičmu pozorištu

(komentari čitalaca)

zorana
Podrška Kokanu! Sjajan reditelj i onaj ko je našu malu, mladu ekipu iz Dadova fenomenalno zbližavao i inspirisao na maksimalan izražaj. Duhovit, otvoren, pragmatičan, inteligentan, vrcav.

Nina
Radila sam u tom pozoristu 7 godina i ne vise hvala Bogu. Upravnike pozorista odredjuje gradska skupstina, jednostavno receno po partijskoj liniji se tamo dospe a ne po zaslugama. Posle oni dovode svoje ljude, rodjake prijatelje...muka mi je vise od te prakse komunisticke....pozoriste drzava u malom... tragedija...

mia
Podrzavaju ga iz Dadova jer je glumce amatere doveo da igraju i na sceni Ateljea. Mozda hoce da i od institucije Ateljea da napravi amatersko pozoriste, a kako je krenuo da saradjuje sa glumcima, uspece vrlo brzo...Nije slucajno sto samo troje glumaca iz Ateljea zeli da radi sa njim, a 25 ne...nemoguce da je svih 25 razmazeno, a samo troje je vredno. Prvenstveno, upravnik treba da bude i lider i menadzer celog ansambla, ne samo cistacica i tehnike, koje verovatno ucenjuje otkazima, kako se to vec kod nas radi sa slabijima. Grad mora da reaguje, jer ne govoreci o repertoaru koji je u velikoj meri zal za Jugoslavijom ili stagod, i koji nije u skladu sa tradicijom Ateljea, upravnika ne postuje i ne ceni veci deo ansambla.
Da ima obraza, podneo bi sam ostavku.

gix
što je najveći fazon ta tri glumca igraju u skoro svim predstavama koje su premijerno prikazane za Kokanovog mandata! U predstavi Zoran Đinđić-samo njih trojica su članovi ansambla Ateljea 212, u Otac na službenom putu od 15 uloga-opet njih trojica + A.Janković i E.Kadić, ostali glumci nisu iz ansambla, a slično je i sa drugim predstavama Ateljea-dovode druge glumce da igraju, a svojim članovima-fenomenalnim glumcima ne daju uloge!


kulturolog
Smatram da svakako i Gradski Sekretarijat za Kulturu, kao sto je i Upravni odbor Ateljea to vec ucinio, treba da podrzi inicijativu vecine glumaca za smenjivanje upravnika doticnog pozorista! Ocigledno je da nezadovoljstvo egzistira vec duzi vremenski period i da je najzad kulminiralo otvorenim zahtevom. Ne treba dozvoliti da samovolja jednog coveka ugrozi reputaciju i dugogodisnju tradiciju Ateljea.

taxi
@gix:
Nemas pojma! Pogledj malo bolje podele,pa se javi da komentarises!
Svi ste vi strucnjaci za tudje probleme, gledajte malo sebe i pustite ljude da sami resavaju svoje!

gix
@taxi :
Gledao sam neke predstave pre dosta vremena, pa sam pomislio da sam nešto pogrešio, al evo sad bio na sajtu Ateljea-i proverih ono što sam napisao-ništa netačno nisam naveo-možeš da proveriš, idi na sajt pozorišta pa pogledaj podele u predstavama u prethodne 3 sezone!

zoki
@gix :
pa kad vec toliko znas onda bi trebao i da znas koliko su uloga odbijali..u Ocu 12 vracenih uloga..ukljucujuci i glavne..

Ivana
Reče Branislav Trifunović koji je zaposlen od mandata pomenutog upravnika. A da li njegov senzibilitet, talenat, elokvencija, šarm i ostalo odgovaraju senzibilitetu i kvalitetu Ateljea 212-to je posebna tema!

Zoran
U pozorištu su ipak glumci nosioci identiteta a ne osoblje zgrade. Ovaj sukob između ds-ovaca u zgradi Ateljea 212 je posledica dugogodišnjeg nepoštovanja zakona i uništavanja institucija koji je rezutirao ovim apsurdom. Ovde niko nije upravu. Ali je činjenica da se krše osnovna pravila umetničkog delovanja i sloboda izražavanja prozivanjem kolega sa scene...
Ovakve farse su se igrale po mnogim pozorištima kada je politika bila jedini motiv za bavljenje istim. A pozorište je bogatiji mediji nego prosto upiranje prstom mladih apartčika sa scene...

(izvor --- BLIC)

Нема коментара:

Постави коментар