5. 1. 2011.

Tema sa književnog foruma: Da li postoji lijepo pjesništvo?!

Izvesna pesnikinja sa nick-nameom Nježna Apostolska na jednom književnom forumu se pita "da li postoji lepo pesništvo"?!
"Ja sam ovdje nova", kaže ona na početku, "u vašem malom društvancetu i voljela bih da imamo ozbiljne rasprave."
I šta je ona kao nova na književnom forumu uradila?! Ona je malo prolistala "vaše teme i nažalost nisam našla nešto prigodno za ono o čemu želim s vama pričati, pa sam postavila ovu temu."
I dalje:
"Koliko vas se usudi reći da zaista poznaje stih? Da ga osjeća, onako kao cvijet u proljeće, kao miris majke,kao ljubav? Koliko vas je pjesništvo stavilo u rang facebooka i nekih cool stvari u društvu, a nije ga primilo na grudi i osjetilo?
Voljela bih da ovdje pričamo o velikanima i da sami budemo jedni drugima uzor. Ja se nadam da ću među vama pronaći svoje uzore. Kao i vi u meni.
Budite tako slobodni da prokomentirate moju pjesmu. Nisam velika pjesnikinja, ali se trudim i živim poeziju svaki dan."
Pussy Bellum joj odgovara sledeća (kao pesnikinja pesnikinji):
"ja ne znam za lepu književnost, mene su seksualno zlostavljali od desete pa naovamo, ja živim govna i žvaćem dim, ja sam ispucali krst na krvavoj bradavici, mlada damo, prema tome, obrati se mojoj poeziji, a ostale članove ostavi na miru. nema ovde lepote, ima samo side i leukemije. odumiranje u iglama..."
Tako joj odgovara Pusi Belum.
I nastavlja:
"Imala sam prijateljice kao ti, na kraju su me sve napustile, potpuno isti šablon funkcionisanja, životarenje po ćoškovima, haustorima, tračarenje, spletkarenje, takve žene kao ti su me godinama jurile, nemam ja vremena više devojko posveti se sveštenstvu, možda te issusss spase"
Forumaš Andjeo_Sa_Rogovima kao da žali:
"Oteraste pesnikinju... Istripovala se da je upala u sektu..
Te isus, pesme, poezija čuda-muda... jao jao jao..jete biserka, zanimljivo do koske...:
))))
@ pussy, jeste zensko je :)"
Tu je i neibežni anonimni GOST:
"Ko i uvek, ne zna se ko je veci mentol,ova nova devojka,koja je ista obrnuta osmica sa svojim forama (17. vek i ljubim ruke) ili oseljakfazonjetakodobrastvar Pusi ili JA,koji vas citam u 2 ujutru.
Aj zdravo(mozgu)..."



Нема коментара:

Постави коментар