1. 5. 2010.

Svi o JARKU a niko o JERGOVICU!

SA FEJSBUKA:
Snezana Milojevic :::
Kako ne znamo Jarka?! Znam (o) ga odavno kao zanimljivog pisca, ali sad znamo da ume burno regovati i da taj Spoljar, daleko bilo, pije!
Meni je potpuno romanticarski da se neko jos nervira sto su knjizevne nagrade (pa mozda i ta iz teksta) namestene. Mislila sam da su svi oguglali na to. I jos sam mislila da niko u Srbiji, a kamoli Hrvatskoj, ne sme da se zameri nekom taaaaaaaaaaaaako mocnom kao sto je Jergovic.

Mirjana Djurdjevic :::
Nema Jarka do Jarka! On je moj omiljeni luđak. Lane je seo u Kikindi u taksi i rekao šoferu da ga vozi u Vinodolsku. I normalno, istog časa zaspao, pošto je bio tako malo... špoljarast. Siroma taksista, izbeglica, probudio ga pred zoru u nekim njivama i priznao mu da se izgubio. Onda se i Rade izbezumio, šta će on oko Kikinde kad je sinoć bio u Zagrebu? Posle smo ih navodili mobilnim... Ili je to bilo preklane? Izgleda nisam ni ja sva svoja, hahaha.

Ana Ristovic :::
O, boze, sta cini Rajak! Ja mu jos kad je bio ovde rekla kako volim Jergovicevu prozu, dobro i mene, tamo u kafani Rektorata nije gadjao stolom:))

Нема коментара:

Постави коментар