6. 8. 2011.

Vidi kako znaš...

Milion evra za otkup knjiga za biblioteke u Srbiji
Subota, 06. 08. 2011. 02:02
"Ove godine je okupljeno tri puta više knjiga nego prethodne: Predrag Marković i Sreten Ugričić
Marković je rekao da je veliki broj knjiga koje će stići u javne biblioteke postignut... "»



::: peconi :::
Vidi kako znaš (Predraže) Markovicu da tvoji Stubovi (kulture), V. Bajčeva Geopoetika, Gojkov (Božovića) "Arhipelag", i sve sto je objavila ekselencija (Vida) Ognjenović bude utureno u otkup biblioteka.
Al vidiš sad nam se drug (Zoran) Hamovic uzbunio. Ima li jos neki od pisaca a da nema izdavacku kucu? Kolko se ja razumem u zahtevnost srpskih talenata oni prvo pocnu sa jednomipo knjigom, pa onda uređuju po casopisima, pa onda naprasno postanu kriticari i na kraju izdavaci.
U međuvremenu izmisljaju nagrade: Vukova štula, Damnjanova ruka, Lazareva glava... pa deli brajko, ja tebi a ti posle meni. Zasto? Pa pobogu pakujemo biografiju za nacionalnu penziju! Ako sam pogresio gde u redosledu onda neka mi bude oprosteno.
Eto to i eto tako.

(izvor --- BLIC)

Нема коментара:

Постави коментар