9. 8. 2011.

Sa BUNDOLO foruma: Kigmene, admine SPASI ME... NAS...

:::gost:::
(H)Ajde briši Milana inače će i drugi iskrcavati svoje zbirke na bundolo, i to sve u jednom navratu
:::d.:::
Običan admin ne može da izbrishe autora. To može samo čika Bob.
:::: Milan Napušatović:::
Goste,
bilo bi lepo da se pojaviš sa pravim nikom na Bundolu. Pesme su postavljene iz jednog cuga jer su deo jedne celine. Fašistički je zabranjivati autorima da postave više od tri teksta a Gosti su najveće zlo na Bundolu jer nemaju muda da se prijave na sajt.
a ti d. koliko vidim sasvim lepo koordiniraš sa gostima na bundolu. pitam se koliko si gost a koliko d?
::: BlackSaban :::
ma daj smorio si. fašizam je jednoobraznost, bacim pogled levo i vidim samo milana...

:::Milan Napusatovic:::
postavi svoje tekstove. ko ti to brani?
najdebilnija varijanta je zahtevati od autora da 40 pesama postavi za 14 dana. takođe kada neko piše, ako u toku dana izbaci 10 tekstova, ograničen je pravilom koje mu ubija volju za pisanjem. koliko znam SQL Server baza trbi gigabajte i gigabajte ovakvih zapisa pa ne vidim u čemu je problem sem sitničavosti pojedinih dušebrižnika.
:::gost:::
Milane, ja sam, tvoj stari prijatelj, ne boj se.
Nisam mislio da brišete autora nego da zasučete rukave i obrišete sve tekstove osim prva dva. Tako su se u njujorku obračunavali sa grafitomanima.
:::Milan_Napušatović:::
pa misli ti šta hoćeš, ja sam protiv toga. isto tako znam da su u njujorku ubijali kreatore grafita i da su umetnike koji su koristili sprejeve u podzemnoj železnici, proglasili delikventima. posle su im organizovali izložbe a vorhol im se uvlačio u dupe.
Još neko je pročitao "Ne može da stane neće da stane" - istoriju hip hopa jedne generacije
:)
moj stari prijatelj je slemer a mislim da mu znam i ime
:)
d.
Čak & kada se igram gosta *shto je veoma retko* koristim svoj prepoznatljiv rukopis poshto mi nije interesantno/privlachno zamajavanje te vrste..
+ zashto ne bih bila dobra sa pojedinim gostima hm?ne razumem tvoju zamerku.
+ & dalje mislim da si bezobrazan nefer igrach, a to nema nikakve veze sa serverom & gigabajtima.
nemoj se pravish Toša.
:::: gost:::
Nije problem u "umetnicima" kao što si ti ili oni koji drljaju grafite po podzemnoj, nego u neredu.
ako se ne očisti iza sitnih delikata i pusti prostor u neredu, doći će drugi i reći- hej, pa tu je sve dozvoljeno. a onda će i oni.
osim toga stvar je i principa, ostali se pridržavaju pravila iz obzira jedan prema drugome - kako si ne bi oduzimali prostor.
pa zašto bi onda tebe pustili da svih zagušiš?
:::Milan_Napusatović:::
mislim da si ti bezobrazna jer prozivaš i izigravaš ne - znam - kakvu gazdaricu na bundolu koja deli ljudima savete. ponašaš se šefovski kao da ti je deda ostavio bundolo pa ti sada znaš šta je ispravno a šta ne i učiš ljude redu. dosadna si.
razlika između grafitomanije i zaokružene celine je u smislu i redu u postupcima autora. postoje grafitomani koji besmisleno zagušuju podzemnu železnicu tagovima a isto tako postoje zaokružene celine kada se čitava jedna vozna kompozicija oslika grafitima. posmatraj ovo kao voznu kompoziciju koja je oslikana za jedan dan.
gost
ne uči te ona redu Mile nego ja, stari slemer arjuna. velika pusa i doviđenja
Milan_Napusatovic
oj arjuna draga dušo, pa gde si hiljadu godina
d.
heheheh, ne dam se isprovocirati tako lako.
a ne želim ni da se nastavljam sa tobom.
dosadno je.
zato cu odjbt odavde.
uspeo si da mi ochitash.
majstorski.
gost
a ko bi drugi bio gost nego arjuna, pobegne pa svrati kao duh jer se umorio od arjune
Milan_Napusatovic
pa i nemoj se isprovocirati. sećam se da si i pre par godina na slični način kenjala kada su ljudi postavljali tekstove, da nije dobro ovo ili ono. ispade ti neka glavna "tetka" bundola koja strogira okolo.

:::Keegman:::
1.
gostu koji je otvorio temu - nije kigman jedini admin na bundolu, d. vec reche da mi ne mozhemo da brishemo tekstove i za zahteve tog tipa postoji institucija privatne poruke.
2.
milane, zamolicu te, ako su vec tekstovi celina, da ih okachish u jednom postu. znash vec o chemu se tu radi, tragedija kolektivnog vlasnishtva i te stvari. nije da cesh da me poslushash, al' shta sad, za sat vremena ionako ce da te zatrpaju novi tekstovi.
3.
ostalim chlanovima - ako vam smeta milanov 'izgred' nemojte ga napushavati po pesmama. spam se lechi ignorisanjem. kachite svoje tekstove i njegovi ce otici na drugu stranu koju ionako niko nikad ne gleda. komentarima i galamom samo odrzhavate u zhivotu ono shto zhelite da nestane.
na dalje prozivke i objashnjavanja ne odgovaram.
prijatan mi sunchan dan svima :)
gost
"komentarima i galamom samo odrzhavate u zhivotu ono shto zhelite da nestane." svaka čast na odgovoru! osunčani dan! :)
ljubav
bogovi dvostrukih standarda imam i ja svoje celine koje verujem ne bi voleli da celivate iz cuga kakvo je ovo eksanje pita li mene ovde ko volim li da mi dan osvane i ostane zaokružen milanom kakav dominatriks horor druže stari na stranu svaka tolerancija intonacija ti je kao da ti treba pomoć plus pride nije u redu ovo samo da znaš malko sam planula ali šta je tu je

:::gost:::
milane, nisi ti stručni grafiter nego ona deca šta šaraju po zgradama a niđe veze

:::Isus u mrezastim čarapama:::

:::Milan_Napušatovic:::
juhu, lepo je na bundolu
:)
:::Black Šaban:::
Kingmane admine napuši se ....... jao morao sam
Mmmmmm...Sta je ovde neka frka?
Evo, ja ću da roknem sebi flasu o glavu pa da, ako mogu i ja sa vama...da objasnim, ono....sta bre, kome ti da je glup? Brate... Sta gledateee... klosaRiii.. breee
(H)Ajde sad... šta nemoj, breee...
E, aj pogledaj me jos jednom! Aj majke ti! Ajde napisi, ajde.... Sta je, ne mozes da nadjes de je F? Oces ja da ti ga nadjem? Jel oces?
Aaaa...sad sam tek procitao. Ja mislio neka frka. Ok, nista. Evo vraticu skakavac u dzep.

(izvor ::: BUNDOLO, N.S.)

Нема коментара:

Постави коментар