29. 5. 2012.

Autor poeme o Đokoviću: "Ja sam pesnik koji ne objašnjava šta je hteo da kaže"

(KOMENTARI ČITALACA)

Goran
Prodaje knjigu (po ekonomskoj (?) ceni) po školi kao ovi što idu od firme do firme i prodaju magične krpe. Poeta. Našli da nas rade preko dece. Zna li Nole za ovo?

Mare
Ako je ovaj Baković pesnik, ja sam kosmonaut! :D

Se23k
Znate li vi ko je uopšte gospodin Baković i koliko je on nagrada primio za svoje pesme? Svi se znaju pametni praviti iza računara, uzmite pročitajte po nešto, neće da škodi...

svetlana
@Se23k :
Pa eto, nismo znali do sada ko je gospodin Bakovic, upoznali smo se izgleda danas svi sa njegovim likom i delom, pokusao covek da napravi komercijalnu knjigu i osramotio se. Pa sta i ako je pesnik, nije bogotac, jaka stvar! Uvek su me nervirali ti relikti iz socijalizma, neko usiljeno postovanje prema samozvanim knjizevnicima i pesnicima sa srednjom uciteljskom.
Ok pisite ljudi ali ne morate da mislite da ste iznad ostalog sveta.


ivana
Ima jedna fantasticna Coraxova karikatura o Noletu i Srbiji. Inace ovaj pesnik je sam napisao knjigu, sam je izdao, sam odredio cenu, verovatno je sam sebi i dodelio nagradu u nekoj seoskoj mesnoj zajednici.
E, stvarno smo dotakli dno.

Milica
Ovaj "umetnik" je samo trazio nacin da se pojavi u novinama.
Utvrditi takodje ko je dozvolio da se ova "knjiga" prodaje u skoli.

Pedja
Pitanje je sta ce uopste ovakva trecerazredna "poezija" u udzbeniku. Kao da nemamo dovoljno priznatih i poznatih pesnika ciji radovi imaju dokazani kvalitet.


1Beogradjanin
Ljudi, ako je ovo poezija i neko pokusava da je progura i zaradi na tome, odoh i ja da naskrabam koju pesmicu. :) Mogu bolje od ovog cike sigurno! Samo da nadjem sveske iz osnovne, tu imam nekoliko svojih "ranih radova"!
Par puta sam dobio "cvetic" od uciteljice za neke pesmice sto sam pisao!
:)

DubokaMisao
@1Beogradjanin :
Evo, ja tju da sklopim dechju pesmicu ovde. Nadam se da tje objaviti :)
Ko knjigu u ruku stavi,
komarac na Nijagari,
Lopatom po ruci,
u shumama vuci,
Pesnika sve vishe,
crno nam se pishe,
Sodomom po Gomori,
neka se svako voli.
Eto, ne moram da objasnim o chemu ja pricham. I ja sam pesnik. Trt, smisliti dva stiha, jaaako teshko....
Smisliti dva stiha da ima smisla je druga stvar...

Chicha-iz-Kanada
Mozda je doticni i napisao neka vredna dela al sto se tice ove pesme mora da zna da on pise pesme za decu a ne za odrasle natprosecne inteligencije koji ce MOZDA moci da proniknu u ono sta je on 'hteo da kaze'. Mora da se spusti na decji nivo i nedvosmisleno im pokaze svoju poruku

gile
e pa Bakovicu ako si hteo da cuje srbija za tebe to ce te kostati malo vise od 430 din.

Anamarija
Svi malo obrazovaniji ljudi i zainteresovani za poeziju culi su za pesnika Bakovica. Procitajte neke njegove pesme i bice vam sve jasno. On je izuzetan pisac i nije dzabe dobio sve te nagrade! Ako ne zelite da citate knjigu nemojte je kupovati i stvar je resena. On nikoga nije naterao da knjigu kupi!
Bolje obratite paznju sta vam deca gledaju kod kuce na televiziji nego sto ovde prosipate neki moral!


Objektivnost
Ucenik sam jedne od najboljih niskih gimnazija. Jezicko odeljenje, ni manje ni vise. Bio sam vukovac u osnovnoj i imam sve petice u srednjoj. Otac mi je svojevremeno bio urednik u casopisu za decu "Vitez". Saradjivao je i sa gomilom niskih pesnika. Mogu vam reci da za ovog coveka niko nikada nije cuo, niti je uopste vazan u svetu poezije. A to sto on prica da nije shvacen, uopste ne pije vodu. Ova pesma je namenjena iskljucivo deci, i kao takva ne sme sadrzati nikakve skrivene poruke, simbole i metafore koje bi bile teze za tumacenje. Iz vrlo prostog razloga, deca to ne mogu da razumeju, jer vecinu stvari tumace bukvalno. Ovo je cista nepromisljenost, pozivanje nase omladine na kockanje.
Takve vrednosti se ne trebaju negovati, i ova knjiga bi se trebala zabraniti!


(izvor --- BLIC)

Нема коментара:

Постави коментар