6. 10. 2011.

Nobelova nagrada... (ali zamalo...)

(komentari)

Pametnjakovic
Četvrtak, 06. 10. 2011. 13:13h
Na svu srecu, vest je lazna. Kad Nobela nisu dobili nasi geniji poput Selimovica, Kisa i Pekica, onda bi bila steta da ga je dobio ovaj... ne znam koji eufemizam da iskoristim, a da mi blic ne zabrani komentar. Ukratko, covek koji je surovao sa Milosevicem za vreme tragicnih devedesetih, isao na prijateljske sastanke sa optuzenima za ratne zlocine u Bosni i Hercegovini, i pritom pisac koji u poredjenju sa gore tri pobrojana giganta sasvim osrednje pise, po mom misljenju nikako ne zasluzuje ni Nobelovu ni bilo kakvu drugu nagradu.

Branislava-Kostic
Četvrtak, 06. 10. 2011. 13:15h
Priznajem, samo što me šlog nije strefio, kad sam tu vest pročitala na sajtu B92 (pošto su je ubrzo skinuli, ništa mi nije bilo jasno).

Uki
Četvrtak, 06. 10. 2011. 13:16h
Cosicu, ako citas ove komentare, zeleo bih samo da ti kazem da su mi se od svih srednjoskolskih lektira najmanje dopale tvoje knjige. Ajde, preziveo sam Anu Karenjinu, Onore de Balzaka, u cetvrtom smo radili Crnjanskog (koji je ubedljivo najnerazumljiviji), genijalnog Andrica i Mesu Selimovica (meni npr. omiljena knjiga ikad "dervis i smrt"), ali kad smo radili tvoje korene... nikako nisam mogao da ih "svarim". A nije da nisam pokusavao.

Raxx
Četvrtak, 06. 10. 2011. 13:26h
Koliko sam bio šokiran ovom vešću,toliko me je hladan tuš polio demantijem... A zaslužio ju je odavno... Samo likovi Vukašina i Ivana Katića,toliko kompleksni i stvarni,potpuno su izbrisali granicu između fikcije i stvarnosti. Ćosić je duh srpskog naroda, manifestovan kroz njegovu najveću žrtvu predivno oblikovao u "Vremenu smrti" i uzdigao na nivo večnosti,gde mu je i mesto.

Mladen-Mladenovic
Četvrtak, 06. 10. 2011. 13:29h
Iako smatram da je gospodin Ćosić, svojim ličnim integritetom i svojim literarnim stvaralaštvom davno prerastao ove već duže vremena izblamirane Nobelove nagrade, jer su laureati retko kada bili zaslužni književnici ili ljudi posvećeni miru. To su uglavnom ličnosti, koje svojim radom i javnim nastupima apsolutno podržavaju pro američku politiku u svakom smislu te reči. Nobelova nagrada se, hteli to da priznamo ili ne, uglavnom dodeljuje po moralno-političkoj podobnosti, koju odredjuju trenutni vladari sveta, čije se sedište nalazi u SAD. Ipak, čak i kao lažna vest, sigurno je samim objavljivanjem, dobro uzdrmala sve one polupismene i mucave oponente Dobrice Ćosića, koji u njegovim knjigama, koje nisu pročitali, vide zlo i seme razdora. Verovatno su jutros imali povišeni krvni pritisak i probleme sa disanjem.

(izvor --- BLIC)

Нема коментара:

Постави коментар