12. 8. 2011.

I komentari (naravno): DKV Vs. M. Mijatović

::: NOVI SAD - BEOGRAD - ... -

::: Aleksandra Lazović :::
Kakvo je to nepoštovanje umetnosti?!
Mislila sam da je ovo demokratska zemlja i da postoji sloboda izražavanja.
Društvo dotičnih bi trebalo tužiti za ugrožavanje osnovnih ljudskih prava, kao i za zastarela shvatanja koja pripadaju eri komunizma i cenzure...
Dosta mi je više takvih ljudi...

::: Minja Bogavac :::
Poštovano Udruzenje Knjizevnika Vojvodine,
Uz svo uvazavanje Vaseg rada, molim Vas da iz svog programa za takmicenje u slem poeziji na Festivalu izbacite MOJE IME jer se nisam prijavila da nastupam na Vasoj manifestaciji, nisam Vam poslala nikakvu prijavu, a kad ste me zvali telefonom, izricito sam odbila da nastupim.Ne sumnjam da ce druga pesnikinja koju random odabrete i njeno ime upotrebite u svrhe reklamiranja vaseg eventa, biti jednako nezainteresovana za isti kao i ja. Sdracan pozdrav.

:::Milan Mijatovic :::
Poštovano Društvo književnika Vojvodine,
Mislio sam ovaj put da pobedim, ali pošto nemate ni širinu ni razumevanje za poeziju koja mene zanima, neću ni ja da idem na vaš prekrasan slem.

:::Nenad Stakić :::
Ne postoji novosadska knjizevna scena, kao ni mediji.
Postoji samo hipokrizija, stranačka podela plena, nepotizam, posao preko veze...
Ne vidim bilo kakvu perspektivu u N.S.
TRINAEST MATORaCA KOJI SU UNIšTILI KNJIžEVNOST U N.S-u.

:::Ne Ja Bojan Šaptović:::
Ako je ovaj Nenad Stakic iz pesme isti ovaj Nenad Stakic iznad mog komentara onda ne vidim razlog da ne ucestvujes na tom slem sranju cak iako su ti oni poslali pisamce, molbu, sta vec...mozda si mislio da ce ovaj nacin borbe protiv izmisljenih i preteranih brigada cenzuranata vojvodjanske slem poezije biti bolji, ali tvrdim da si se bolje organizovao, rekao da neces da procitas pesmu, a kada izadjes na scenu ipak je procitas, a Minja Bogavac to sve kamericom snimi sa sve dekorativnim izrazima lica ljudi koji su ti hteli zabraniti da bilo sta izvodis, eto.

::: Milan Mijatović :::
Upravo su me zvali iz Društva književnika Vojvodine.
Izvinjavaju se zbog ponašanja njihovog sekretara i poslaće mi u toku dana mejl izvinjenja. Rekao sam im da očekujem taj mejl a onda nakon toga ću odlučiti da li nastupam. Uslov je bio da imam pravo na slemu da pročitam pesmu posvećenu Nenadu Stakiću.

(izvor --- FACEBOOK)

Нема коментара:

Постави коментар