29. 9. 2011.

Bundolo is over

(Where is now Webman?!)

::ZI Webman::
Kada čovek nije karakter kao što su to, na primer, MC, Darma... etc... već je nekako osrednji... nikakav...
Jeste da nisam nigde napisao "ćao Bundolo FOREVER" ili slično, pa sad kršim svoje obećanje.
Na moje (delimično) distanciranje od BUNDOLA su uticala dve stvari.
Prva i važnija:
početkom maja sreo sam TROPICAL FRUITA (bgd-pesnik Dušan Krstić) u gradu, i on mi je između ostalog predložio da se manem BUNDOLA.
- Ne treba to tebi...
u značenju:
"Ne treba to nikome. Ni ja, Tropical FRUIT, nisam više na BUNDOLU... Zašto bi ti tamo bio?!"
I tako sa puno truda i muke, samodiscipline, odlučio sam da ne "kačim" više svoje tekstove na BUNDOLU. Neka bude - let it be - što biti mora...
Ali...
LONG LIVE BUNDOLO...



:::Sin Ister:::
Ne brini za namastir (Webmane!)
Kad god dosao, dobrodosao.

::: gost :::
Ej webmane mani se ti BUDALE, a ne bundola. Samo ti kaci matori!!

setwah
uraaa!
:)
domestos
Tropical Fruit! Bez sumnje; pametan covek!
Ipak, gde je Webman!?
gost
kladim se da je webman otvorio ovu temu.
u svakom sluchaju mnogi su na bundolu imali "oproshtajne pesme" pa se sve nešto vracaju. Karakter choveche!!!
domestos
Ja mislim da webman u stvari ne postoji! To su ameri, covece.
Ja sam to znao sve vreme...
::gost::
nije webman otvorio ovu temu, to sam bio JA JA JA JA
:::ZI webman:::
Webman je nije otvorio, ali eto napisao je prvi koment. pa ljudi misle da je on otvorio temu.
Odgovor jednom od Gostiju (citat: "u svakom sluchaju mnogi su na bundolu imali "oproshtajne pesme" pa se sve neshto vracaju. karakter choveche.")
Ne brini, Goste - na Bundolu ću biti prisutan samo kao čitalac i možda POVREMENO ostavim neki komentar na Forum-strani BUNDOLA. Ništa više!
Neću vas više smarati (ni vas a ni sebe) svojim (ne)delima.

:::Sin Ister:::
Zasto se webman obraca sebi u trecem licu?

::: okrajci :::
zato jer je pristojan i smiren. kad počne govoriti "mi webman" onda smo svi u nevolji.
ponekad ga toliko iziritiraju da webman postaje... desavalo se.
jos nije rekao "you will be assimilated. resistance is futile"
Sad odlazi... Možda ipak poštedi bundolo?!

(izvor --- BUNDOLO, N.S.)

Нема коментара:

Постави коментар