22.03.2016.

Work-in-progress prezentacija - DALILI, Clémence Caillouel


Work-in-progress prezentacija - DALILI, Clémence Caillouel
23. ožujka 2016, 21h
Žonglerska dvorana
AKC Medika

SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride Vas poziva na prezentaciju umjetničke rezidencije Clémence Caillouel koja je dva tjedna radila na svom novom klaunskom solu inspiriranom pjesmom Henria Michauxa KLAUN te dramatičnim životom francuske pjevačice Dalide. Dalili vjeruje da je slavna Dalida te odlazi na turneju cestom po Europi. Izgubljena je u snovima i umu.

Clémence Caillouel je započela izvođačku karijeru s Papillon Noir Théâtre i redateljem Charlijem Venturinijem, da bi potom nastavila izobrazbu u fizičkom i imagističkom teatru kod Lulu Berthon te se usavršavala studirajući sistem Stanislavskog na Bjeloruskoj umjetničkoj akademiji u Minsku. 2010. seli u Barcelonu i priključuje se Experimental Teatro Laboratorio of Barcelona u kojem započinje suradnju s redateljicom Jessicom Walker s kojom u lipnju 2014. i dovršava svoju monodramu Paulina, a na kojoj je počela raditi 2013. i koju je brusila na španjolskoj turneji. Paulina je gostovala na 18. FAKI-ju.

SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride novopokrenuti je projekt kojeg u partnerstvu provode Autonomni kulturni centar Attack i Udruga Cirkorama unutar AKC Medika. Subscena je nastala prvenstveno s ciljem pružanja umjetničkih rezidencija umjetnicima i kolektivima iz Hrvatske, regije i Europe kako bi proizveli novo umjetničko djelo, dijeleći životni i radni prostor s drugim umjetnicima.Projekt je neprofitnog karaktera, a za cilj ima afirmiranje i povezivanje avangardnih i eksperimentalnih izvedbenih umjetnika iz Hrvatske, regije i svijeta, neovisno o žanru, stilu i razdoblju kojem pripadaju. Razvija i promovira eksperimentalne strategije za privlačenje nove publike i uspostavljanje suvremenog umjetničkog diskursa. SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride potiče svaki umjetnički opravdan, radikalan ili suptilan, postupak stvaranja izvedbe.

Нема коментара:

Постави коментар