7. 3. 2016.

UMJETNČKE REZIDENCIJE SUBSCENE U OŽUJKU 2016

SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride ugošćuje u ožujku dvije umjetničke rezidencije te tako najavljuje cjelogodišnji program rezidencija koji će svoj vrhunac doživjeti na ovogodišnjem Međunarodnom festivalu alternativnog kazališnog izričaja FAKI-ju, kad nas u svibnju očekuje šest međunarodnih umjetničkih rezidencija čije će premijere otvoriti 19. FAKI. Clémence Caillouel i Raúl Ornelas Aguirre gostovali su na 18. FAKI-ju sa solo predstavama koje su ostvarili u Experimental Laboratorio Teatro of Barcelona te će u sklopu rezidencija Subscene raditi na svojem drugom samostalnom ostvarenju. Subscena je nastala prvenstveno s ciljem pružanja umjetničkih rezidencija umjetnicima i kolektivima iz Hrvatske, regije i Europe kako bi proizveli novo umjetničko djelo, dijeleći životni i radni prostor s drugim umjetnicima koji su se okupili s istim ciljem.


Clémence Caillouel: DALILI
Barcelona/Berlin
11.3. - 24.3.2016.
Klaunsko-dramski solo performans
Work in progress: 23. ožujka 2016, 21h/Žonglerska dvorana

Koncept i izvedba: Clémence Caillouel

Klaunski dramski solo inspiriran je dramatičnim životom diva pjevačice Dalide. Dalili, Clémencin lik, vjeruje da je slavna Dalida te odlazi na turneju cestom po Europi. Izgubljena je u snovima i umu. Kroz ovaj projekt autorica želi povezati glumačke tehnike koje je učila četiri godine s Jessicom Walker u Experimental Laboratorio Teatro of Barcelona, s klaunskim tehnikama koje je razvijala posljednjih godinu dana s Fanny Giraud u Barceloni, Thomasom Plattnerom u Berlinu te Pablom Ibarluzeom u Bilbau. Prvi dio predstave nastao je u sklopu rezidencijalnog programa Pabla Ibarluzea u YindeYan kazalištu u Bilbau u Španjolskoj, između 29. lipnja i 20. srpnja 2015.

Clémence Caillouel je započela izvođačku karijeru s Papillon Noir Théâtre i redateljem Charlijem Venturinijem, da bi potom nastavila izobrazbu u fizičkom i imagističkom teatru kod Lulu Berthon te se usavršavala studirajući sistem Stanislavskog na Bjeloruskoj umjetničkoj akademiji u Minsku. 2010. seli u Barcelonu i priključuje se Experimental Teatro Laboratorio of Barcelona u kojem započinje suradnju s redateljicom Jessicom Walker s kojom u lipnju 2014. i dovršava svoju monodramu Paulina, a na kojoj je počela raditi 2013. i koju je brusila na španjolskoj turneji. Paulina je gostovala na 18. FAKI-ju.

Raúl Ornelas Aguirre: DANAS NISAM DOBIO POLJUBAC (TODAY I HAVEN'T BEEN KISSED)

Barcelona
6.3. - 28.3.2016.
Refleksivni dramsko-fizički solo performans protiv nasilja
Premijera: 27.3.2016. 21h/Žonglerska dvorana

Tekst i izvedba: Raúl Ornelas Aguirre

Refleksivni dramsko-fizički performans o nasilju, oružju, vojsci i njihovim oprekama, inspiriran je teorijama o muškom identitetu kojima suprotstavlja osobno iskustvo glume i izvedbe. Predstava donosi opise i analize brojnih rituala o prijelazu iz dječačkog u odraslo doba, istražujući podrijetlo nasilja od Papue Nove Gvineje do Meksika. Raúl je ovaj performans pripremao od siječnja do lipnja 2015. te on trenutno traje 30 minuta. U sklopu rezidencije SubScene Raul će produžiti i dovršiti predstavu, ulazeći dublje u materijal, radeći na videu, oblikovanju svjetla i zvuka te titlovima na engleskom jeziku.

Raúl Ornelas AGUIRRE je započeo svoju glumačku karijeru s amaterskim i studentskim grupama da bi se 2010. priključio Eksperimentalnom kazališnom laboratoriju (Teatro Laboratorio) u Barceloni. Master je fikcije na filmu. Bavi se fotografijom i videom. Od 2014. podučava izvedbene tehnike u Društvenom centru te nastupa s Posljednjim poljupcem Lobe Lamar u Španjolskoj, s kojim gostuje i na 18. FAKI-ju.


SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride novopokrenuti je projekt kojeg u partnerstvu provode Autonomni kulturni centar Attack i Udruga Cirkorama unutar AKC Medika. Projekt je neprofitnog karaktera, a za cilj ima afirmiranje i povezivanje avangardnih i eksperimentalnih izvedbenih umjetnika iz Hrvatske, regije i svijeta, neovisno o žanru, stilu i razdoblju kojem pripadaju. Razvija i promovira eksperimentalne strategije za privlačenje nove publike i uspostavljanje suvremenog umjetničkog diskursa. SubScena za kazalište, izvedbene umjetnosti i ostale hibride potiče svaki umjetnički opravdan, radikalan ili suptilan, postupak stvaranja izvedbe.

Нема коментара:

Постави коментар