25. 9. 2017.

ĐORĐE KUBURIĆ: PESME IZ DVORIŠTA


Sreda, 27. septembar u 19.00 mala sala SKC Beograd
ĐORĐE KUBURIĆ: PESME IZ DVORIŠTA
razgovor sa pesnikom
razgovor vodi: Vesna Kapor

„Moj ideal jeste da ispevam pesmu bez reči (ptice to umeju, a ja ne umem), moje Lirsko ja, u velikoj meri, oslikava i moju sopstvenu personalnost!“ Đ.K.
Rođen godine 1958. u Bačkom Petrovom Selu. Diplomirao na novosadskom Filozofskom fakultetu (odsek za jugoslovenske književnosti i svetsku književnost). Piše poeziju.Bavio se, dugo, rok, filmskom, pozorišnom i književnom kritikom. Objavi, tu-i-tamo, poneki prikaz ili esej. Živi u Subotici.
Objavljena dela: Vrhovna tačka, Poema o praznom prostoru, Prljave koštice, Gradovnik,Razglednice noćne ptice, Zašto volim viski, Blue Moon i Peme iz dvorišta.
Zastupljen u nekoliko antologija; prevođen na engleski, mađarski, poljski, slovački, ruski i rusinski jezik. Dobitnik nagrade “Lenkin prsten”, 2011.

Нема коментара:

Постави коментар