5. 5. 2016.

Knjiga „Vidimo se na kazanu“ Panta Šiklja Nafta


Dragi prijatelji, kao žrtva tranzicije ja više nemam novca da plaćam internet i moj jedini izvor prihoda je prodaja moje knjige, te Vam se ovim putem poslednji put obraćam sa molbom da mi pomognete kupovinom moje knjige jer ću u četvrtak morati da se privremeno odjavim sa interneta radi smanjenja troškova. Molim Vas da podelite ovaj post sa prijateljima.
VAŠ PANTA ŠIKLJA NAFTA
Za porudžbine knjige SMS-om naznacite svoje ime, prezime i adresu.
Zbirka UDRIRILISTICKE poezije i tekstova.
Autor Panta Šiklja Nafta. Cena 300 din + post express.
Porudžbine na tel. 061 117-007-0 putem SMS-a.
(naznaciti svoju adresu). KOLIČINA JE OGRANIČENA.
Zainteresovani iz Zrenjanina mogu me pozvati na telefon i preuzeti knjigu od mene po ceni bez troškova post expressa.



Нема коментара:

Постави коментар