26. 7. 2012.

Novosađanki prete smrću preko "Tvitera"

(komentari čitalaca)

dizelander
13.008 tvitova? Devojka zeljna paznje? Pa pogledajte joj samo profil... :s

Anonimus
Ovakvi junaci su snazni samo kOPORATIVNO.
Zato bi trebalo ugasiti njihove naloge na svim društvenim mrezama
to su bolesnici.

Anonimus
NO life, LOW life! momci iskulirajte devojku. prerasli ste valjda period cupanja za kosu i gadjanja kamenjem kad vam se neko svidi. smesno je, zalosno a najpre PRESTRAšNO!
lepo kod mame i tate na po roditeljsku!

Autohton
Obratite paznju kako se zove profil vlasnice:IvyJbte ..
no comment!

Howyesno
koliko ja vidim, 26. jul je, a ne prvi april, je li ovo stvarno vest? Uostalom, sto se mene tice, ovi nebitni beskorisni ljudi koji sebi pridaju dovoljno vaznosti da docaravaju u play by play stilu svaku glupu sitnicu koju urade u svom smesno malom zivotu, i zasluzuju u najmanju ruku batine.
Nadam se da ce se medjusobno istrebiti.

twitteraš -
Da, slažem se da ih treba hapsiti, ali ne i praviti veliku frku oko toga - oni upravo i hoće frku, to su neiživljeni likovi koji hoće pošto poto da budu u centru pažnje. Dakle, kao što je Anonimus lepo objasnio u komentaru: mirno odeš u policiju, prijaviš, daš podatke i skrinšotove i kraj priče. Ne treba se zbog tih kretena nervirati, nego lepo pravac u miliciju. Kao što rekoh, kada ih jednog dana pozove neko iz MUP-a i kaže:
"Dobar dan, neko je prijavio da ste ga uznemiravali preko interneta", pa ima da se us*ru u gaće i isključe konekciju i prodaju kompjuter.
Naravno, posle će otići u kafanu da se hvale kako ih je policija jedva naterala da više ne provociraju "tamo neku p***u", ali realno šta oni imaju u životu osim tih kafanskih doživljaja.

ccc
Čudim se zezanju na ovakvo morbidnu temu!
Ne bih olako shvatila pretnje u kojima neko priželjkuje "silovanje kundakom"!!!! Taj lik, s tako živopisnim idejama o ovakvom "opštenju" sa ženom, sada šetka ulicom ili sedi u nekoj kafani... ne zaboravite to...
Prvo, koliko treba da je bolestan neki um kojem takva slika i zamisao uopšte padnu na pamet?
Trebalo bi ga lečiti, prisilno ako ne ide drugačije. A i ostale vrle mu prijatelje.
Pod hitno policiju obavestiti.

Anonimus
Meni je jednom neki lik pretio preko neta. Mogao sam da se razracunam pesnicama sa njim ocas posla, ali to ne bi resilo problem. Obratio sam se policiji povodom te pretnje. Poslali su me u Radnicku ulicu na uglu sa kejom. Tamo kao imaju neki tim koji se bavi ovakvim stvarima. Gospodjica policajac koja je tamo sedela, ljubazna i vidi se da zna svoj posao odmah me je posevetovala da vise ne cackam mecku kako ga ne bih isprovocirao. Uzeli su sve podatke koje sam imao a ona mi je rekla da ce poslati neki svoj tim da poprica sa njim a ako mi se u medjuvremenu on obrati da mu ne odgovaram vec sve da snimim, skrinsot i tako to. Lik mi se vise nikada nije javio i poceo je da me izbegava u sirokom luku sto sam protumacio da su ga ljudi u plavom posetili i popricali sa njim. Ko zna sta su mu sve napricili i toliko ga istraumirali da me sada izbegava. Kao sto rekoh, mogao sam se pesniciti sa njim, ali ovako je ispalo jos bolje.

S.
@Twiterash,
ma koliko oni bili slabići i ma koliko ne bi smeli da bilo sta konkretno urade, takve treba hapsiti. Pretnja je pretnja i ne bi se smela zanemariti.
Takodje, i zbog onog manjeg procenta njih koji bi pretnju mozda i ostvarili.
Sa druge strane, ovakva prozivanja kao sto su u komentarima nisu bas pozeljna jer su prakticno izazivanje na ispunjavanje pretnji.

Brane
Ajde samo vidi na ladne gume koji mudoratori sve frajeri preko neta kad im se ozbiljno napisalo da se jave na Miseluku nema zive duse u petak.hahaha zalosno da se sakrivaju iza misa u nekoj supi od kuce i hrabri su na tastaturi. Nekad se to resavalo sakama pa se znalo ko je mudonja. A ovo sve neki reko bi moj djed Muda labudova gadjaju malog labudica kamenom.
Sramota.

Milan...
Ne treba se zezati sa pretnjama. Možda pojedinačno i nisu nešto, ali kada su u gomili naprasno postaju hrabri ili žele da se dokažu pa urade neku glupost.
Ja često imam prilike da vidim "navijače" od 14-15 godina kada u čoporima dolaze na stadion i izgledaju kao gomila divljih zveri sa krvavim očima i penom na ustima, a kada ih sretneš pojedinačno, sagnu glavu i skoro da postanu nevidljivi.

Anonimus
Sve su to obicne jajare preko neta, ti jos piske u krevet kod svoje mamice, iskompleksirana stoka kad moram biti vulgaran, mada ima i medju njima idiota sigurno sa viskom testosterona tako da treba biti pazljiv par dana, procice i to.
šta se stoke nakotilo, vreme je za seckanje...

twiteraš
Haha, dajte ljudi. Pa ovi "junaci" što prete preko tvitera ne bi smeli ni nos da promole napolje, što važi za sve "internet junake". Sad lepo i njih prijaviš Tviteru, pogase im naloge i kraj priče. Da vidimo da li policija stvarno hapsi one koje treba (mislim sa Tvitera) ili samo one koji im se ćefnu.
Čuj onaj će nekog da siluje, taj kad bi video golo žensko verovatno bi ga šlog strefio.


(izvor --- Radio 021)

Нема коментара:

Постави коментар