28. 6. 2012.

Počeo veliki "Belgrade calling" festival: Obožavaoci dočekali Džesi Džej

(Komentari čitalaca)

Provincijalac
Kako me nervira ovo. Ima Novi Sad Exit,veliki festival,popularan u Evropi i svetu,a Beograd to nema. Zamisli. Propast sveta. 'ajde da napravimo nesto i u Beogradu da bude popularno,ako moze popularnije od Exita,da se Exit ugasi. Tolicka drzava,sa toliko problema i siromastva,ali,potrebna su nam 2 ista festivala,posto ipak Beer fest nije ispunio necija ocekivanja.
Tuga.

ljubiteljmuzickihfestivala
@Provincijalac :
Ne znam zasto si dobio toliko minusa. Cinjenica jeste da smo mala drzava i da vec imamo jedan veliki festival. Cemu dva? Bolje da se radi na poboljsanju Egzita (eto, po meni je vreme za novu upravu Egzita sa vise elana i motivacije). Molim vas, pa zna se da se Beograd godinama trudio da Egzit preseli kod njih. Beograd je glavni grad, ima veoma dobar nocni zivot, kafice, splavove, u njemu su sve vaznije institucije i tako treba da bude. Ali cemu ova centralizacija? Sta ce im festival? Novi Sad je dobra lokacija za muzicki festival, narocito zbog jedinstvene lokacije. Nije Srbija samo Beograd, i ima zivota van Beograda. :)


Marko
@ljubiteljmuzickihfestival :
Egzit nije veliki festival.
Koliko je veliki mozes da vidis po imenima koji nastupaju. Mala imena. Uporedi sa nekima u regionu. Ici na Egzit je biti neobavesten o muzickom kvalitetu, raznovrsnosti ponude, a i trendovima u svetu, a pritom dati bezobrazno visoke pare... Ja ne pricam da sad bockam taj ograniceni i nisko-inteligentno prihvacen neki rivalitet ili sta vec treba da bude izmedju BG i NS. Svaki malo veci grad treba da ima festival ali i kulturna desavanja, neki rastu neki ne, u zavisnosti od zelje i sposobnosti organizatora, ali ponajvise od koga i zasto vas gura.

Ivica
Baš je bio veliki... 3000 ljudi? Pa zar su stvarno mislili da će neko 10 dana pre EXITa da da tolike pare za ovo?

TS
Exit je u pocetku bio besplatan,pa izuzetno jeftin.Godinama je pravio ime.Organizatori ovog festivala zele to malo brze da urade(vec prve godine su doveli jako dobre izvodjace) i ja im zelim svu srecu.
P.S. Nedostaje mi Exit od 12 dana.:)

Beogradjanin
Beograd već ima svoj festival i zove se Beerfest. VOLEO bih da pored Beerfesta zaživi i nešto kao što je Belgrade Calling (što me ne bi sprečilo da i dalje idem na EXIT!) ali ne po ovakvim cenama i ne sa ovakvom organizacijom. Ima dovoljno bendova, dovoljno žanrova, dovoljno dobrih ideja da EXIT i još jedan festival mogu da funkcionišu paralelno. Ali Belgrade Calling je promašio temu, precenio platežnu moć Beograđana i loše procenio popularnost svih ovih bendova. Bio sam sinoć (samo) na Jessie J - bilo je par hiljada ljudi, ali ni blizu očekivanjima organizatora, ali potpuno u skladu sa procenama brojnih "običnih" ljudi. Kako je moguće da neko ko se bavi koncertnim poslom ima lošiji osećaj od "običnih ljudi", u smislu koliko će karata da se proda?!

Pokusali su da uzmu Exit Novom Sadu,nisu dobili,pa su sad napravili festival koji pocinje 10 dana pre Exita da bi uzeli potencijalne goste Novog Sada...
NE DAMO EXIT,NIJE BG CENTAR SVETA!!!

Zoran
Zbog 3.000 ljudi pola grada nema mira. Boli me uvo i za predstavljanje grada i neću da se selim nigde ali i necu da mi se danas povraća koliko mi se spava jer sam juče radio drugu, slušao glupu muziku do 4h ujutro i od 8h pošao na posao.

Quan
@Zoran :
Veliki grad=buka.
Kome je do mira i tišine tu su okolna mesta i progradska naselja. Živiš u centru Beograda (tu podrazumevam i NBG i Zemun) - ne očekuj da ti ptice cvrkuću (mada kod mene pevaju i ptice, pored gomile klubova koji svaku noć trešte na sve strane)


(izvor -- BLIC)

Нема коментара:

Постави коментар