30. 12. 2016.

Roman "Čudovište iz Savskog jezera" doživeo totalni fijasko na ovogodišnjem konkursu za NIN-ovu nagradu

Obaveštavam sve one koji prate moj rad da je moj roman "Čudovište iz Savskog jezera" doživeo totalni fijasko na ovogodišnjem konkursu za NIN-ovu nagradu. Nije ušao čak ni među četrdeset romana, zamislite, srpske književnosti, kao da je to u ovom trenutku neka mnogo značajna književnost. 
 
Zato je, na primer, Arsenijevićeva reciklaža romana od pre dvadeset godina ušla u širi izbor. Nisam se nadao da bih mogao da dobijem ovu prestižnu nagradu, ali sam bio siguran da ću barem ući u širi izbor, što mi je jednom ranije već uspelo sa romanom "Nemaš gajtan, Erazmo". Verujem u svoje delo i znam koliko vredi i baš me briga za njihove nagrade, ali s druge strane, zaista se postavlja pitanje koja je svrha baviti se književnošću u ovakvoj sredini. Niti može išta da se zaradi, niti te vrednuju realno ako nisi u nekom od lobija koji guraju svoje pulene, ili uvek jedna te ista imena.

Нема коментара:

Постави коментар