1. 10. 2015.

Na veslu priča: Ana Zlatanović



Priča „U traganju za izgubljenim veslom“ premijerno na TV RTS2 6. oktobra 2015. u 9:29 i 15:05


Šesta epizoda premijerne druge sezone TV serije „Na veslu priča“ u produkciji Udruženja „Šta hoćeš“, koja donosi ekološki angažovanu književnost na male ekrane, posvećena je smehu koji svojim oštrim jezikom donosi mlada književnica i komičarka Ana Zlatanović, poznata i pod alijasom Kaja Vidić.

Živeti sa osmehom. Sigurno se nekada pitaš kako. Nije stvar treninga. Ne smeš da oguglaš. I teško da ćeš uspeti osmeh da izguglaš. Razmisli koliko malo znaš o svetu i prirodi i umrećeš od smeha.

Razvoj civilizacija smanjuje bliskost sa prirodom, uzimamo je kao datost, pa se i neki od aktera serije nisu na vodi osetili prijatno, poput Ane Zlatanović, koja je urnebesnim prvim romanom „Pet dana do Božića, i tad neko umre“, objavljenim pod alijasom Kaja Vidić, izazvala veoma povoljnu reakciju publike i kritike: „Malo mi je muka od ove vode... Koliko jedna osoba može da uradi za očuvanje prirode? Mi sad blejimo ovde na reci i ja treba da pošaljem neku svoju veliku poruku budućim naraštajima. Veliki pritisak na mene. Čini mi se da je moja generacija previše cinična za velike poruke. Možda sam uspela da kroz neku foru, kroz neku anegdotu, provučem nešto što mogu ljudi da zapamte i da im ostane u glavi.“

Ana Zlatanović, alijas Kaja Vidić, rođena je 1986. godine u Beogradu, pisac je i stendap komičar. Objavila je 1 roman.

Video najava:


Reditelj, producent, autor originalnog koncepta: Rastko Šejić; kompozitor, montažer tona: Vladimir Lešić; kamera: Časlav Petrović (DP), Marko Ristić; montažer: Milan Pejnović; dizajner: Zoran Mujbegović; menadžer produkcije: Slobodan Vidić; spiker: Aleksandar Novaković; čamdžije: Ljubomir Miljević, Srđan Rusić, Jovo Čanak; intro animacija: Kosta Milovanović, Miroslav Spajić

Projekat podržala: Gradska uprava grada Beograda - Sekretarijat za zaštitu životne sredine
Podrška: 350.org i Climate Action Network Europe
Produkcija: Udruženje „Šta hoćeš“ © 2015 - wdoyouw.org

Нема коментара:

Постави коментар