16. 10. 2015.

Na veslu priča: Ana Vučković



"Zeleno i braon" premijerno na RTS-u 2 20. oktobra 2015. u 9:42 i 15:00


Ana Vučković u osmoj epizodi premijerne druge sezone TV serije „Na veslu priča“ u produkciji Udruženja „Šta hoćeš“ priča „Zeleno i braon“, nostalgičnu pripovest o prošlosti i putu odrastanja.


Ogledalo duše. Ogleda se nešto. Ne možeš ni da ispratiš aktivnost svoga mozga. Stalni sistem overload. Nešto moraš da zapamtiš. Dostupnost podataka svesti, podsvesti i besvesti vrlo mala. Nekoliko sličica. Svima koji iznenada ostanu bez doma, silom prirode ili rata, najviše nedostaju porodični albumi. Koje nikada nisu otvarali. Priroda ljudskog bića.


Priroda je i prostor eskapizma, po rečima Ane Vučković, autorke tri romana, radio novinarke i didžeja: „Prezaposleni ljudi se vrate toj prirodi samo kada im je neophodna i kada im sve drugo usisa svu moguću energiju. Svi vole da se izvale po travi bez ideje da će dobiti lajmsku bolest. Svi mi volimo da skočimo u reku i konačno se oslobodimo svih stega.“

Ana Vučković, rođena je 1984. godine u Beogradu, je spisateljica, novinarka i scenaristkinja. Objavila je tri romana i zbirku priča. Dobila je nagradu „Borislav Pekić“ za mlade talente. Novinarka je Radio Beograda 2 i 202.

Neverovatno poetika detalja i nostalgije u priči „Zeleno i braon“ provejava i kroz Anin odgovor o iskustvu pripovedanja na veslu: „Meni je ovo iskustvo bilo divno, jer imam tanke ruke i veslati je za mene bio višestruki izazov, a sigurna sam da bolje razmišljam ako radim nešto fizički. Pošto reku mnogo volim i svi smo mi došli iz vode, u vodu ćemo se i vratiti, osećala sam se specijalno. Sve ono što sam do tada razmišljala da ću reći potpuno se drugačije otvorilo, ispričala sam sve ono što možda i nisam mislila, neke stvari sam zaboravila, ali sam veoma srećna što sam učestvovala u ovom konceptu. Potajno se nadam za nekih dvadeset – trideset godina, kao što sada kada upalim "Trezor" ili gledam neku arhivu, vidim pisce koje volim, da ću jednom i ja kao neka baka videti sebe mladu kako na divnoj reci pričam svoju priču o detinjstvu.“

Video najava:


Reditelj, producent, autor originalnog koncepta: Rastko Šejić; kompozitor, montažer tona: Vladimir Lešić; kamera: Časlav Petrović (DP), Marko Ristić; montažer: Milan Pejnović; dizajner: Zoran Mujbegović; menadžer produkcije: Slobodan Vidić; spiker: Aleksandar Novaković; čamdžije: Ljubomir Miljević, Srđan Rusić, Jovo Čanak; intro animacija: Kosta Milovanović, Miroslav Spajić


Projekat podržala: Gradska uprava grada Beograda - Sekretarijat za zaštitu životne sredine

Podrška: 350.org i Climate Action Network Europe

Produkcija: Udruženje „Šta hoćeš“ © 2015 - wdoyouw.org

Нема коментара:

Постави коментар