6. 7. 2014.

Pretukli urednika Foneta i vikali mu da je ustaša

Urednik Novinske agencije Fonet Davor Pašalić (55) u noći između srede i četvrtka u dva navrata teško je pretučen na Novom Beogradu, u blokovima 22 i 23, nedaleko od zgrade u kojoj stanuje.

 Pašalić: Beograd je moj grad!

Rođen sam u Beogradu, tu sam proveo ceo život, osim godinu dana u JNA. Deca su mi rođena ovde. Ćerka mi je sahranjena u Beogradu. I, ovo je jedini grad na svetu, a imao sam mogućnost da putujem, u kome se nikada nisam osećao kao stranac. Posle ovoga što se dogodilo, više nije tako. Meni je apsurdna situacija da sam izveštavao tokom rata iz Hrvatske, iz Bosne, sa Kosova... Bio sam na stotine političkih mitinga i demonstracija kao reporter, od 9. marta 1991, 5. oktobra, paljenja ambasada u Beogradu, gej parade... I nikada nisam zadobio nijednu ogrebotinu. Zato mi je teško objašnjiva situacija da dobijem batine 300 metara od kuće u kojoj živim 39 godina. Koji su bili motivi napadača, ja zaista ne znam – kaže za „Politiku” Davor Pašalić. Prema njegovim rečima, niko ga u životu, osim napadača sa Novog Beograda, u Beogradu nije pitao da li je Hrvat.

Нема коментара:

Постави коментар