11. 6. 2014.

U prodaji "The best of collection" Olivera Mandića s ekskluzivnim materijalom!


U prodaji je kompilacija "The best of collection" Olivera Mandića, jednog od najistaknutijih izvođača novog talasa i jednog od najznačajnijih predstavnika fanka u regiji. Na kompilaciji se nalazi 20 pesama, od kojih je instrumental "Pitaju me, pitaju, oko moje" po prvi put ikada službeno objavljena na nekom nosaču zvuka. Ekskluzivnosti materijalu daje na značaju i veliki broj pesama koje su po prvi put digitalizovane, kao i slabo poznat duet s Marinom Perazić u pesmi "Mandarina i banana".


Na kompilaciji se nalaze i neki od najvećih Mandićevih hitova kao što su "Sve su seke jebene", "Smejem se, a plakao bih", "Zbog tebe bih tucao kamen", "Dođe mi da vrisnem tvoje ime", "Pomagajte drugovi", "Pitaju me, pitaju, oko moje", "Sve je propalo" i mnoge druge. Likovno oblikovanje potpisuje legendarni dizajner albuma Crvene jabuke, Davor Papić. Ovo je prva kompilacija Olivera Mandića, posle 27 godina od kompilacije "Sve najbolje".

Kompilaciju nabavite u Jugotonu,  a preslušajte na Deezeru.

Singl "Dođe mi da vrisnem tvoje ime" preuzmite na radio.crorec.hr

Kontakti:
Jugoton Croatia Records

Нема коментара:

Постави коментар