18. 8. 2010.

Bundolo pisci

KOJI SU VAŠI OMILJENI AUTORI NA BUNDOLU postavio je neko pitanje na BUNDOLO-forumu, i tako pokrenuo diskusiju koja i dalje traje....
 
Urednik bloga EX YU VESTI je odabrao neke od odgovora, i oni slede... 
"dakle, prvo ime. d. zasto? zato sto je ona sama sustina, alter-ego (ili drugo ja) BUNDOLA. Nenametljiva, u senci... mozda ce se opet naljutiti/uvrediti sto je hvalim jer ona je - takva (izgleda da vise voli da je kude :)) Ono sto ona radi nije mi sasvim i do kraja jasno. ali hrabrost kojom 5-6 reci napise spojeno kao jednu, ili ono njeno precrtavanje reci, recenica..." (webman) (...) "e, pa onda idemo dalje... Mislim, posle Pessovog komentara. Bundolo-author No. 2, a on je iscezla Morana. Ovo 'iscezla' zato sto je vise nema. Nestala je... produzila nekim svojim putem... I to nam govori da Bundolo ima i svoju proslost a ne samo sadasnjost. Da, nju sam citao prosloga leta, ulazio u njen svet... u njene koordinate... Imala je tu materijala, ali eto ona je odlucila da iskoraci iz tog, knjizevnog sveta. Ok... Ali da se zna: znacila je nesto na Bundolo-nebu..." (webman) (...) "no. 3 je Antun Domazet. Dok sam bio jutros u setnjici razmisljao sam kako da srocim komentarcic o njemu. Pa, ovako (pisano po secanju) - AD momak iz Splita pre kojim je pesnicka buducnost. Zato sto je mlad i na vreme je poceo da pise, i to dobro. tako da ima sasvim dovoljno vremena da se razvija..." (Webman ponovo)

Нема коментара:

Постави коментар