30. 4. 2017.

Kaj ima novoga?!



Jelena Osvaldić (FEJSBUK)

Produženi vikend često sa sobom nosi opasnost da se između polica nekog trgovačkog centra suočite s osobom iz prošlosti s kojom ni tada, kad je prošlost bila sadašnjost, niste imali osobitih poveznica, i naravno, s onim famoznim pitanjem " kaj ima novoga" na koje oduvijek odgovaram da nema ništa posebno čak i kad ima jer ako su to tužne novosti nije li glupo kraj sanduka Ožujskog piva i ćevapa suznih očiju reći kako mi mačka umire od raka ili pak reći kako mi je u životu toliko super da se čisto bojim više živjeti riskirajući pritom da sugovorniku možda život i nije toliko lijep kao meni i da bi me zbog toga mogao čak i zamrziti bez razloga. Ne, ja sam ona koja strpljivo sluša o tuđim uspjesima i ona kod koje vječno nema ničeg novog.

Нема коментара:

Постави коментар