Nišville jazz festival dobio je svoje polje u „Monopolu Srbija“ prvom oficijelnom nacionalnom izdanju planetarno popularne igre za našu zemlju, koja je danas (utorak 1. decembar) promovisana u beogradskom Delta Sitiju.
Direktor festivala Ivan Blagojević kaže da Nišville nema ambiciju da drži monopol na jazz u Srbiji, ali da imponuje to što su vlasnici prava na nacionalna izdanja popularne igre, britanska kompanija „Winning Moves“ prepoznali Nišville kao manifestaciju koja promoviše turističke potencijale Srbije.
-Počastvovani smo i činjenicom da jsu nas proizvođači ove igre kontaktirali na predlog Turističke organizacije Srbije koja vać godinama podržava i promoviše Nišville na svetskim sajmovima turizma i na čiji je predlog Nišville ove godine dobio „Turistički cvet“ kao najbolja manigfestacija u promociji srpskog turizma, kaže Blagojević.
U okviru obeležavanja 80 godina postojanja Monopola, posle SAD, Velike Britanije i Italije, Srbija je četvrta zemlja na svetu koja je dobila personalizovanu verziju ove popularne igre.
Podsetimo i da je tokom aprila meseca trajalo glasanje preko društvenih mreža i u Delta City-ju, za izgled figurica koje će krasiti domaće izdanje Monopola, tako da su upravo fanovi bili ti koji su imali veliki doprinos u njegovom kreiranju.
Nekoliko zanimljivosti o Monopolu...
Prvi Monopol predstavljen je pre tačno osam decenija, 1935. godine
Igra je dobila ime po ekonomskom terminu monopol, što označava dominaciju jednog učesnika nad drugim učesnicima u privredi
Najduža partija Monopola trajala je 70 dana, bez prestanka
Do sada je proizvedeno šest milijardi zelenih kućica i dve milijarde crvenih hotela
Među najtraženijim edicijama Monopola su „Čarobnjak iz Oza“ i „Elvis Prisli“
Procenjuje se da je Monopol do sada igralo oko 750 miliona ljudi širom sveta, što je čini jednom od najigranijih igara na svetu
Нема коментара:
Постави коментар