22. 7. 2011.

Danica Vučenić odlazi sa TV B92

Jedna od najuglednijih srpskih novinarki Danica Vučenić prešla je sa B92 na RT Vojvodina. Autorka i voditeljka popularne emisije „Kažiprst“ odlučila je da, nakon 13 godina, promeni medijsku kuću.
- Smatram da je došlo vreme za promene. To je moja lična odluka, iako mi je bilo teško da na sve to stavim tačku. Ipak sam ja tu provela 13 divnih godina, a svoje drage kolege sam poznavala i pre dolaska na B92.
Na Zapadu skoro svi ljudi menjaju posao na pet do sedam godina, i to je savim normalna stvar. Kod nas je to malo drugačije, ali ja sam se odlučila za promenu - priča Danica.
- Danas potpisujem ugovor sa RTV i radujem se zbog toga. Još se dogovoramo oko naziva i forme emisije koju ću raditi od jeseni na pomenutoj televizijskoj stanici. Najverovatnije će to biti intervju sa interesantnim ličnostima.
(izvor --- BLIC)

Нема коментара:

Постави коментар