19. 8. 2012.

Priča sa Beer festa

(fragment)
Išao je tromo i umorno od jedne do druge korpe za smeće na šetalištu i ponavljao isti ritual. Odlagao je štap, potom bi čeprkao po smeću vadeći bačene konzerve, a onda ih je uspravljene gazio đonovima oronulih cokula i bacao u crnu plastičnu kesu.
- Stanko Prljić, rodom iz Kotor Varoši, ovde sam od ‘95, ranjavan sam dva puta, posla nemam i eto skupljam ove konzerve. Ne daju mi da skupljam unutra, sinoć su mi oteli pun džak. Dobijam dinar po komadu ili šezdeset dinara po kilogramu - iznenađuje veselim izrazom lica za čoveka njegove sudbine.
Znači STO PEDESET komada je morao da skupi za kutiju cigareta koju je punu puncijatu mogao samo da baci.
- Vidi šta su mi prodali!
Unutra uredno upakovani štapići filtera, nigde duvana, bezočno su mu uvalili jednu od onih reklamnih kutija koje drže zalepljene u izlogu kioska. Neće se skoro Stanko pomiriti sa srećom!
(...)

(izvor --- BLIC)

Нема коментара:

Постави коментар