27. 2. 2012.

Tunel za vozače i plato za pešake u nastavku Knez Mihailove

(KOMENTARI ČITALACA)
Iv

Ok je ideja da se Knez Mihailova i Kalemegdan spoje u jednu pesacku celinu, kao i Uzun Mirkova,a bilo bi dobro i da se ta pesacka zona prosiri preko Vasine do Trga Republike. Ali ovaj tunel, a narocito OVA FONTANA, PA TO ME STVARNO PLASI
su24
@Iv :
Kada sam video maketu sa podzemnim prolazom za vozila i pesackom zonom sa kompletnim sadrzajem (voda, zelenilo...), doslo mi je (prvi put) zao sto ne zivim u Beogradu. Sve cestitke projektantima. Taj deo Beograda dosta dobro poznajem jer sam svojevremeno svoj vojni rok "odsuzio" u Beogradu.
Moj-Beograd
Sa ovim projektom, sa najavljenim novim izgledom Slavije, sa Mostom preko Ade, sa lepo uredjenim Bulevarom, sa projektom za metro, ovaj grad postaje onakav kakvim sam ga zamisljala. Rodjena sam u ovom gradu, volim ga i smatram svojom kucom, svaki cosak mi je drag i oduvek sam zamisljala kako bi bilo dodatno ga urediti. Ponosna sam na moj Beograd i na to sto postaje prava metropola!!!
Krnjaca
Moju kuću je sagradio legalno moj otac na placu kupljenom od opštine 1960. u Partizanskom bloku u Krnjači. Preko puta mene je državno obdanište u koje sam nekad išla ja, pa moja deca. Je li i ono ilegalno? 52 godine plaćamo poreze i doprinose Beogradu i Paliluli, i još bar 3 - 4 puta godišnje plaćamo cisternu, pa nema potrebe da nam vi plaćate bilo šta. Valjda smo za pola veka isplatili i tu kanalizaciju.
Ljubav-je-lepa-sve-do-zore
@Moj-Beograd :
Ako volite svako cose Beograda, u tom slucaju nema potrebe za dodatnim uredjenjem. Ali, predpostavljam da se ipak niste dovoljno konkretno izrazili. Iako nisam u Beogradu rodjen, imao sam prilike da u njemu zivim oko godinu dana, ne bih se slozio s Vama. Vi znate da je "lepota" subjektivna. Da nije bilo snazne radoznalosti da upoznam "svaki cosak" to jest "periferiju Beograda, ne prigradska naselja vec delove Beograda koji su nesto dalje od bulevara, nesto dalje od centra, ja bi i dan danas voleo Beograd jer bi za mene Beograd bio Beograd tj. Stari Grad i Slavija. Preporucio bih Vam da iskoriste mogucnost GSP-a; provozajte se prevozom do zadnjih stanica. Nadam se da ce te steci objektivniju sliku nama voljenog Beograda. Na kraju krajeva, jedan grad ne cini samo arhitektura vec i kultura njegovih stanovnika. Nivo kulure koji stanovnici Beograda imaju mozete isto pogledati kako u centru tako i daleko van njega. Narocito u saobracaju, ako razumete sta hocu reci.
extra
Wow ! E samo još ovo da doživim, pa mogu i da umrem (od sreće, naravno) . Verotno će projekat da finansiraju tako što će da uvedu najnajnovije gradske takse i zatvore i ono malo firmi i prodavnica koje su ostale. Ostaće samo Zira, Nike, banke i fontane. Ma, fenomenalno
AAAA
Hej, a sta kazete da malo skoknete do Medakovica 3, zavrsite prilazni put vrticu i ocistite djubre, i rastinje na potpornim zidovima, sredite ruglo od pijace i poslednje stanice 29, popravite parkice? P.S. Zvali smo i policiju i vatrogasce kada su huligani divljali po decijim parkicima, niko nije dosao. Slobodno nam posaljite i par komunalnih policijaca, jer ovde su vecinom fini ljudi koji zele da uzivaju u zelenilu Medaka, a ne mogu od manjine kojoj niko nece da stane put. Ako to uradite imate moj glas.
Beogradski-fantom
Dobro da je neko krenuo da razmišlja na ovaj način, tj. da postoje još neka rešenja osim podzemnih prolaza za pešake. Ova ideja bi mogla biti primenjena na mnogo složenijoj lokaciji, na Slaviji, za koju je nedavno izbačen render sa predviđenim podzemnim prolazima. Umesto tog rešenja na Slaviji bi mogao da se napravi plato, a ispod njega podvuče saobraćaj. Iskoristila bi se prilika da Beograd dobije još jedan pravi trg namenjen pešacima, a ne vozilima.
Medonja
Za ovu siromasnu Srbiju mislim da bi realnije resenje bila izgradnja pasarele za pesake i to od zgrade Likovne Akademije sa prilazom za Biblioteku grada i koja bi se spustala ka Kalemegdanu i spomeniku zahvalnosti Francuskoj i prilazu ka tramvajskom stajalistu. Time vi se spojila Knez Mihajlova sa Kalemegdanom ustedelo dosta novca a saobracaj bi nesmetano funkcionisao.
branko
Treba pod hitno da se donese Zakon koji će zabraniti izradu novih projekata dok se ne završe započeti. Na slici se lepo vidi, da će se napraviti neki tunel, sa kaskadnom fontanom, a rupa u Rajićevoj će da ostane večno, kao što je slučaj sa rupom na Slaviji. Planovi detaljne regulacije Kosančićevog venca, koje sam imao prilike da vidim (beton hala, deo između Pariske, Karađorđeve i Velikih stepenica, sada i ovaj sa tunelom, a da ne zaboravim na tržni centar u Rajićevoj), odnose se na izgradnju NOVIH građevina, koje ne priliče ambijentu Kosančićevog venca, odnosno više bi odgovarale da se nalaze na Novom Beogradu. Koliko sam uspeo da shvatim gradske vlasti nemaju nameru da zaštite i očuvaju STARE građevine i ambijent Kosančićevog venca (godinama se ne ulaže u obnovu starog jezgra), već im je rentabilnije da puste da se sve sruši samo od sebe, da bi imali opravdanje da grade ovakve skalamerije tamo gde im nije mesto.
Maja
E bas su promucurne te arhitekte i urbanisti. A sta ce biti sa onim ispod? Zar su ljudi zaboravili da kada je kopano za sine da je ispod pronadjen nastavak kalemegdana? To je dakle na nekih 1m ispod sina na semaforu! Da li je moguce da ce to samo da prekopaju i da uniste??? Strasno!!!
I-tako
Prolaz treba, ali ova fontana je bahanalija. Sigurno se za te pare moze nesto uraditi na nekom drugom mestu. Drugo, sta vredi fontana, kada se fasade raspadaju po gradu, svuda su okacene klime i svako menja prozore kako stigne. Ne postoji nikakva organizovana ponuda turistima, a kakva bi mogla i trebala da postoji po ugledu na Berlin (koji je takodje puno stradao u ratu).
Boureque
Zanimljivo i poučno. Zanimljivo je šta je sve neko u stanju da smisli od pusta vremena, a poučno je kako gradske vlaste rade za dobrobit SVIH Beograđana. Zašto bi se, recimo, pravila kanalizacija u Krnjači, ili na Zvezdari, četiri kilometra od najstrožeg centra, kad može da se pravi tunel umesto semafora?
Ujed-pcele
Pa zar nije logicno napraviti nadvoznjak sa pokretnim stepenicama i liftovima za invalide, sa providnim zidovima i tako sa malo novca, bez objektivno ozbiljne rekonstrukcije citavog prilaza sa obe strane resiti problem. Ovo moze samo u Srbiji. Nema para za narodne kuhinje, ali zato niko ne razmislja o jeftinim i efikasnim resenjima. Izgleda da skupa resenja donose vece provizije i otvaraju sansu za dobru korupciju.
mislim-stvarno
Genijalno. Kopaju ovoliki tunel, a opet će tramvaji da idu iznad tunela... Ne shvatam poentu. A tek ovaj kič od fontane, rekla bih da su ovo radili isti genijalci koji su radili onaj muslimanski kič na Tašmajdanu. Sramota za struku.
(izvor --- BLIC)

Нема коментара:

Постави коментар