19. 12. 2020.

Pijanista o skulpturi: Odslikava čvrst kurs koji vlast drži, prst u oko bahatima

 N1 Beograd

Skulptura "Keep Light" biće ponuđena na prodaju na izložbi moderne umetnosti, koja će 24. decembra biti otvorena u galeriji Neon, a sav prihod će ići u dobrotvorne svrhe i za lečenje dece, rekao je umetnik Andrej Josifovski, poznatiji kao Pijanista, nakon što je uklonio svoj novi rad u obliku falusa, kojim je upozorio vlast, ali i kompletnu domaću javnost, na šta se bacaju pare i kako se uništavaju glavni grad i cela zemlja.

Izvor: N1 "Tužno mi je bilo kad sam čitao realnost, svesni su i oni toga ali se bore da budu tu gde jesu, tužno je kako smo mi u zlatnom dobu, to je moralo da se pokaže, ja sam imao želju da kao i svaka godina i ova ima svoj bilans. Jasno je da se deca leče sms-om, da gladnih nema jer su kontejneri puni, ne krade se, to nam je rekao onaj ko to sve kontroliše, nema više nezaposlenih jer su svi glupi ootišli, ovde um samuje, a snaga gospodari. To su samo neke stvari

Нема коментара:

Постави коментар