24. 11. 2020.

Dokumentarac o Marini Abramović: Boris Miljković zabeležio kamerom povratak umetnice u Beograd posle 40 godina!

 

Nakon skoro četrdeset godina odsustva Marina Abramović se vraća u mesto gde je rođena i odrasla, mesto koje je napustila ili kao da je iz njega pobegla.

Neobične okolnosti Marininog povratka Beogradu nakon četiri decenije, njena putujuća retrospektivna izložba "Čistač" s krajnjim odredištem u prestonici, poslužile su kao povod i inspiracija za nastanak filma "Povratak kući - Marina Abramović i njena deca" reditelja i scenariste Borisa Miljkovića, čija je domaća premijera zakazana za subotu, 5. decembra, u onlajn bioskopu Moj off, na adresi Mojoff.net. - Imala sam 55 godina kad sam došla u Njujork. U Njujorku sam----------------
 

Нема коментара:

Постави коментар