2. 12. 2010.

Džoni Štulić i "Parni valjak”

- Ne sećam se “Parnog valjka” - kaže Džoni.
I ne treba da ga se seća... Jer tu i nema čega da se čovek seća.
Međutim Aki R. ne misli tako.
- A znate li zašto nije ostao u “Parnom valjku”? Zato što zaista nije znao da svira! – rekao je kroz osmeh Aki Rahimovski za beogradski “Blic”.
OK, šta o svemu tome misle Beograđani tj. čitaoci BLICA?!
Dakle, komentari iz BLICA...

van_halen (Sreda, 01. 12. 2010. 11:32h)

Nekada sam voleo muziku AZRE i Dzonija Stulica, ali nekada...Meni je pun kofer jugonostalgicara, pateticara, umisljenih likova, gubitnika...Dzoni, Dzoni...Prohujalo sa vihorom...Davno bese... Nikako da shvatis, ni ti ni ovi sto te jos vole...

siam-strahota
Sreda, 01. 12. 2010. 13:31h
@van_halen : sta bre pricas TI! hahah...dzoni je bre tata za ove iz parnog valjka! i sta kao si slusao,da si stvarno slusao azru ili ti dzonija pa ti nikada ovako nebi pricao! tekstove koje mogu ostale grupe samo da pozele! nije znao da peva,ali je znao da pogodi sutinu stvari i situaciju u zemlji! pravi antikonformista i cevek slobode,bez predrasuda...ja azru i ekv-e slusam bre svakog dana,jer mi to dodje ko katarza! a dzonija cu slusati i kada budme imao 50godina, a sad ga slusam sa 24... bre dok sma ziv...a ovi zi parnog valjka su smesni...

van_halen
Sreda, 01. 12. 2010. 17:59h
@Nislija-pa-Pera-lo : Sta da ti kazem vec da me stvarno teras da budem "ostriji". Dzonija i Azru sam prestao da volim zato sto previse "smrde na Balkan", komunisticki, polusvet sa zeljeznickih stanica (kolodvora)...Frustracija izbija iz svake pore Azrine muzike. Frustracija radi frustracije. Dzoni je i dalje frustriran jer misli da pored njega niko ne zasluzuje da svira i da nema kvaliteta. On je bez Balkana nista, nula...Kao i vecina bendova iz bivse nam SFRJ. Tragedija nasa se i kroz muziku ogleda jer je pravljena i napravljena autisticno, samodovoljno, samo za nas...To nikome na svetu nije trebalo i zato smo nestali...Probajte da pustite neku izvikanu velicinu nase muzike nekome strancu. Corba, Azra, Partibrejkersi, EKV, Dugme, YU Grupa, bla, bla, bla..Ogolis malo i vidis Balkan, samo umesto harmonike svira gitara ali i ona "pici" trilere...Kad sam bio mladji samo je jedan bend bio u stanju da ode van SFRJ a to su bile Divlje Jagode i da su imali pevaca sa engleskog govornog podrucja ko zna gde bi im bio kraj...Ne pratim vise sta se desava na ovim prostorima jer me ne interesuje ali sam samo jednim bendom bio fasciniran a to je Eyesburn jer je zvucao kao nesto sto nije odavde...Ostalo je skoro sve "dvojka" samo malo distorzirana i prepeglana ali se ne moze sakriti...O rock pevanju ne bih ovom prilikom...Od kada smo se razduzili od hrvata mi nemamo dobrog rock pevaca...Nastavak sledi..

Нема коментара:

Постави коментар