20. 7. 2010.

Debeli glumac (zlipodstanar.com)

Odlučio sam da razveselim Srbe dok čekamo ulazak u EU, izgradnju puteva, novog selektora, subotnju kolumnu Gorčina Stojanovića, novu knjigu Marka Vidojkovića i treći nastavak filma Seks i grad. Rekli su mi nedavno, na proslavi petnaestogodišnjice mature, da sam se malo udebljao. "Nisam", odgovorio sam. "Isti sam kao i prije 15 godina bio do nedavno, ali sam onda dobio ulogu u jednom holivudskom filmu u kojem glumim debelog negativca, Srbina, pa sam se malo zaokružio u cilju priprema za ulogu", pojasnio sam.
Oni su se veselo nasmijali, a ja sam složio još jedan gemišt. Nisam se nasmijao. Ne zato što sam se stvarno udebljao nego zato što to nije bila proslava mature nego proslava petnaestogodišnjice mature.
Na putu prema kući pala mi je napamet zamisao da napišem priču o tome. I napisao sam je. Ako imaš želju i vremena možeš je pročitati na već poznatoj adresi zlipodstanar.com
Tu ćeš naći i savjete kako da se udebljaš za kratko vrijeme.
Lijep pozdrav i želim ti temperaturu zraka do ugodnih 28 stepeni, a ja sad idem napraviti jedan debeli sendvič i popiti jedno pivo marke Tuborg, pa na spavanje.

Нема коментара:

Постави коментар