2. 5. 2014.

Preživljavaju sa 200 dinara

Uvod - Gotovo svaki četvrti od ukupno 22.741 penzionera u Čačku na ivici je gladi sa penzijom manjom od 15.000 dinara.

(KOMENTARI ČITALACA)

:::  Kaja :::
Stvarno zalosno.Bila sam u situaciji 2007.god da dnevno nisam imala vise od 100 din.Sada je situacija malo bolja i iznosi oko 300 -400 din.Pri cemu sam zaposlena i imam redovna primanja.Ne mogu da shvatim kako zive oni koji to nisu!

::: zamena-teza :::
 Pa i ja se pitam zasto trpe. Uopste nije tacno da su SVI penzioneri glasali za Vucica i ovu vlast. Nesto mi se cini da je ipak mnogo vise mladih glasalo za ove i to upravo oni mladi, koji onako zdusno u gradskom prevozu "jurisaju" da zauzmu mesta za sedenje razgrcuci sve pred sobom, pa i penzionere.

JAD-I-BEDA
Od onolike drzave,onakvog naroda,potencijala.... Za sve lopove,muljatore koji su doveli do ovoga da ljudi zive u bedi i beznadju da znate da sud kad tad stigne....
Platicete kad tad sve ovo...

RAZOCARAN
 zahvaljujući GLOBALIZACIJI i ovima u vladi na čelu sa SPS, PUPSU naš PIO ffond je pokraden. Gde su naše pare, koje smo 40 godina uplaćivali u taj fond? A sada im mnogo da nam plate (dividende od nekretnina koje su kupovane od naših para) ono što je naše.
 Kada bi te pare stavljali u banku, od kamate bi imali pristojne prihode. Samo onda ne bi bilo toliko bogataša.

bedno-bednije
Nije ovo nista cudno , tolike su i plate mnogima a imaju i malu decu .... evo odem pre par dana na razgovor za posao i kazu mi da je 100 dinara sat a radno vreme 5 h dnevno , 6 dana nedeljno.To je 12 000 mesecno! Nema ni prijave ni toplog obroka....
Strasno gde mi zivimo !

nenad
Zar si ti morao ovo da procitas da bi shvatio gde i kako ljudi zive,zar to svakodnevno ne primetis.Moj otac zivi sa 13.000 din grejanje svaki mesec 6000 din strtuja 3000 din voda 700 din telefon 600 din smece 500 din ciscenje zgrade 300 din,poreze necu ni da racunam....
sve skupa bude oko 12 000 din dadzbina znaci ostane mu 1000 din mesecno za hranu ili 30 din dnevno.

Moze-biti
 Ja necu imati ni tih 200din kada odem u penziju. S obzirom da mi je sada plata 14hiljada,a imam maloletno dete, dugove i jedva sastavljam kraj sa krajem, pitam se- kolika ce biti onda moja penzija? 
Ako je uopste i docekam...

 tbh
Neradnička deca lome se da nadju posao, idi na razgovor ponekad pa kad budeš čekao u redu sa 80 ljudi za 1 radno mesto pričaj mi nešto, ili kad te gazda plaća 20000 din s tim da sam sebi plaćaš prevoz i hranu, a svaki drugi mesec ti odbije za nešto. Ti što su nasledili garsonjere nasledili su i radno mesto uz to ne boj se. Najbolje je što ti sad odmah na razgovoru poslodavac kaže da je mesto u stvari već popunjeno, a oglas je tu formalnosti radi. 
Osvestite se više gde živite..

ceds
 koje nekretnine,kuća u unutrašnjosti gde penzioneri i najteže žive obezvredjene su,kuće koje su gradili ceo život ne vrede kao desetak kvadrata u Bgd,odakle očigledno nisi izašao skorije pa zato i lupetaš ovako,

evo-ja-na-primer
Prodadoh sve iz stana sto se godinama unazad prikupljalo - preko limunda- kako bih prehranila porodicu,a imamo dve solidne plate,a i stambeni kredit i JEDVA SASTAVLJAMO KRAJ SA KRAJEM! jedva!! 
Zbogom Srbijo-neka ti je lepa kuca,ja odoh vani negde!!

 LosMi
Ja radim za 23.250 dinara mesecno po 10 od 8 regularnih sati dnevno i plata mi kasni, kojoj peniziji i sa koliko godina ja mogu da joj se nadam, da li neko u ovoj drzavi moze da mi odgovori?
 To je ta uspesna reforma, zivele reforme i penzioni sistem u Srbiji, radis do smrti da ne bi kostao drzavu!

Zgrožena
Zato je bitno da u kantinama pri državnim službama obilan komplet ručak košta 150 din, a kafa toliko da sa 200 din možeš da častiš ceo sprat. To može da se dotira iz budžeta, a za penzije nema.
Sramota!

 Boba
Imam 42 godine radio sam kao konobar od sesnaeste godine.kao vojnik ucestvovao u ratu u hrvatskoj i bosni.u sarajevu u dobrovoljackoj bio zarobljen.kada je bio bljesak bio 3 meseca na dunavu u rezervi.99 tri meseca u rezervi.upisanog staza manje od deset godina.troje dece bez posla od septembra jer sam operisao creva cekam jos jednu operaciju.penziju nikad necu docekati .tesko je ali guramo zivimo od 10.000 dinara mesecno.
oni su bar imali sansu da nesto steknu.ja ne

 Građanka-sveta
Jad i čemer! Tuga! Sramota! Sigurno su ceo život pošteno radili, zarađivali, a onda spadnu da nemaju ni za hleb! Užas!
Ako se ovako nastavi, mnogi od nas 'radno sposobnih' neće ni penziju doživeti!

 hmm
Valjda se penzije racunaju na osnovu plate i godina rada? Moj deda i baba su imali normalne penzije sa kojima su ziveli sasvim lepo za staracki zivot. Isli na more, imali hranu, placali racune sve cak odvajali da i mene kao klinca nekad pocaste. Onaj koji je radio pun radni vek, sa stabilnom platom se ne brine. Problem je sto polovina ovih sto jedva prezivljavaju je u mladosti mislila ma snaci cu se, ili nije radila uopste i imaju rupe u stazu, ili su radili neprijavljeno i uzimali kesh na ruke...

 alexander
Zavrsio sam fakultet, imam 27 god. zivim ko podstanar, imam 30000rsd, moja devojka je diplomirani sociolog radi za 25000rsd, naravno zivi kao podstanar. U ovoj zemlji mladi ljudi zive i sa 100rsd dnevno, a da ne pominjem ogroman procenat ljudi koji su zagazili cetvrtu deceniju zivota a nemaju ni svoju sobu. Uz svo duzno postovanje prema penzionerima (majka mi je penzioner i baba), mislim da je omladina u mnogo goroj poziciji, jer cime cemo mi da hranimo decu, gde cemo da ih hranimo, koje cemo stanove mi da kupimo,a penziju naravno necemo videti nikad??? Nemam nista protiv tih ljudi, zasluzili su vise, ali po mom misljenju je ugrozeniji neko ko ima 30 godina i fakultetsku diplomu i posao i platu od 27000rsd i podstanarise, nego neko ko je proziveo svoje, situiran je i ima 25000rsd..
Mi verovatno penziju necemo ni docekati.

 gradjanin
Ovako napisan članak "udara" na emocije ali nije i realan. Svako, manje-više, ima penziju prema onome koliko je zasukao rukave u životu. Neko školom a neko velikim radom i uplatom velikih premija u PIO fond. Oni, koji nisu to uradili, žive spram onog što su i dali u državne fondove.
Malo dali, malo i dobili.

 Santa
Muz mi je dobio otkaz posle 30 godina rada a primao je minimalac unazad deset godina.Sad ce dobiti godinu dana nadoknadu za nezaposlene oko 15000 a ja ne radim i imamo skolsko dete.Pomoc sa strane nemamo dok platimo dazbine ne ostaje ni meni vise od 200din dnevno.Jb ovakvu drzavu u kojoj je narod gladan.A svi ti penzioneri su davali i placali doprinos a sad treba da pocrkavaju od gladi.
Nista bolje se nece desiti u Srbiji u narednih sto godina,samo ce se smanjiti broj stanovnika jer ce umreti od gladi.

 vombat
Gde su botovi ovu vest da komentarisu? Evo pored vest, kaze Vucko da nece bit smanjenja penzija do oktobra.. Oni komentarisu kako je to neophodno i kako su to reforme. Pa od cega ce ovi ljudi da zive, ako i ove jadne penzije smanje? Dokle ce vise narod trpeti ovo? Kada cemo izaci na ulice da pokazemo svoje nezadovoljstvo?
Narodi drugih drzava su protestovali i zbog dosta beznacajnih stvari, a mi sedimo i trpimo!

kraljevo036
od tatine penzije zivimo moje dete i ja.primala sam izdrzavanje od bivseg muza za dete,radi u autotransportu.vise ne primamo ni to.jer je vucic rekao da drzava nece da finansira takve firme.pa se zatvaraju do 15 maja.firma u kojoj radim je u blokadi i ne prima platu,nemam overenu knjizicu.dete mi je na fakultetu u kragujevcu.nekad nema da jede dovoljno.a tata mi je invalid 85%.i mi zivimo od njegove penzije.

 Jovanka
Nama je potrebna revolucija! Dok su u vlasti svi su demagozi a jedino pune svoje dzepove. Ne mogu da verujem da zivimo na tako plodnoj zemlji gladni smo a mrzi nas da izadjemo na ulice i borimo se za svoja prava.

(izvor - BLIC)

Нема коментара:

Постави коментар