25. 5. 2014.

FB zapis: Rođen(a) u Doboju

Autor zapisa: E. Mahmić

Slučajno sam rođena u Doboju, jer je tamo bila najbliža bolnica.I zbog zastarjelog sistema koji ne nudi mogućnost elektronskog vađenja rodnog lista bila sam prinuđena 3-4 puta da idem dolje.U pakao.
Jednom sam stigla u 10:20 h, gospođa je prebirala nešto po papirima, u 10:25 h je rekla da je pauza.
- Ali pauza je u 10:30! - rekla sam ja.
- Ali ja moram nešto da završim! - zatvorila je šalter i odšetala.
Drugi put čekala sam pola sata da me konobar usluži. Zbog hidžaba zaobilazio je moj stol.
Treći put mi je neka troluša doviknula iz butika:
- Ja kakva si. Nindža.


* * *
Jučer sam aplicirala za vizu za Iran i imala tri slike sa hidžabom.
Kupila sam tri paketa vode. Na svaku od njih zalijepila po jednu sliku i dala prijatelju da ih odveze u Doboj.

(izvor - FACEBOOK)

Нема коментара:

Постави коментар