29. 5. 2012.

Porodica Đoković: Novakov advokat će reagovati zbog Bakovićeve poeme

(KOMENTARI ČITALACA)

kaća
čekaj malo, oglasili se roditelji, pa Blic, javio se i autor knjige, potom porodica đoković i njihov advokat, a ministarstvo prosvete, šta oni imaju da kazu?
Kod nas sve naopako i odpozadi da izvinete na izrazu.

Snežana Z
Au koliko drame oko ove knjige... Knjiga je potpuni kic naravno, ali mislim da se malo previse prasine dize oko svega, pa nije nju ministarstvo prosvete otkupilo, vec covek prodaje pa ko hoce da kupi nek kupi.. NIje obavezno koliko ja shvatam. A i ne verujem da su deca bas poletela da kupe knjigu...

rincewind
@SnezanaZ :
Knjiga je prodavana u školama, a koliko ja znam za to šta se radi po školama je odgovorno ministarstvo prosvete pa ne znam šta ti tu nije jasno. Može autor knjige da je prodaje po knjižarama i tezgama na ulici do mile volje, ali ne i po školi osim ako nekome nije dao neku paru da ga pusti da prodaje i po školi. A iskreno ne znam ni koje to knjige ministarstvo prosvete otkupljuje? Ministarstvo valjda odobrava koje knjige će đaci kupovati za narednu školsku godinu. Ministarstvo prosvete nije knjižara pa da preprodaje knjige.

SnezanaZ
Ne nisam procitala, a da je potpuni kic vidim iz prilozenih fotografija, ne treba mi vise, u svakom slucaju ne vidim sto se dize ovolika buka oko svega, mislim da je sve preuvelicano. Nije da branim autora jer knjigu nisam procitala, ali znam da imam jos uvek u kuci negde tonnu nepotrebnih radnih listova za razne predmete koje smo MORALI da kupimo u vreme najvece krize, a nikad nam nisu trebali. Ovo niko ne mora da kupi pa nek svaki roditelj prelista knjigu pre nego sto je kupi - i nema problema! Htedoh samo da kazem da cisto sumnjam da su deca bas toliko zagrejana za knjige!
Jedini mogu da se bune iz đokovicevog tima jer neko na njemu hoce da zaradi..

neko
@SnezanaZ :
Ja posedujem izdanje Tolstojeve Ane Karenjine u ljubicastom izdanju. Korica je ljubicasta sa zutim izvezima. Cak je i tekst knjige ljubicast (casna rec!). Ukratko, najruznija knjiga koju je svet video... Znaci da je Tolstojevo delo kic? Moram brzo da javim svom profesoru, covek je veci 40 godina u zabludi u vezi Tolsoja!!!!!!!!!

Komplet
@neko :
Ocigledno mislimo na isto, a to je komplet knjiga, velikana knjizevnosti, a ne samo Ana Karenjina. Korice su ljubicaste, postoji slika Mona Lize na korici, stampano je ljubicastim slovima na izvrsnom papiru. U tom kompletu su i Portret jedne ledi, i Rodjaka Beta, ako se ne varam. U pitanju je popularno, ali odlicno izdanje, i sto se izbora autora tice, a i samo izgleda knjiga.
Ako je tebi pomenuti komplet kic, rado cu ga otkupiti od tebe, a ti za taj novac kupuj prihvatljivije bisere knjizevnosti, prihvatljivije tvom oku.

neko
@Komplet :
Nije mi bitan izgled knjige, vec sta je napisano unutra. Ne mogu da verujem da niste to shvatili iz mog prethodnog odgovora. Nikada mi ne bi palo na pamet da prodajem knjige... A Vi mene ocigledno poznajete cim smo na ti, vidim da ste lepo vaspitani. A ja sam naivan sto se raspravljam sa masom...
Jer kao sto je i Hrist rekao: "Sve sto je u masi je laz."

sirNikola1989
Iritiraju me ovakvi likovi kao sto je autor ove knjige, zeljni paznje, al' mi je drago sto nece proci pozitivno kao sto je ocekivao. Dete od 10 godina moze da sastavi ovakav tekst za 5 minuta. Ovom liku predlazem da se baci na pisanje tekstova za "Grand", tamo sve prolazi, tamo je kesh koji ce mu biti potreban ukoliko bude optuzen kao sto se navodi u tekstu.
Mislim da ovakvi likovi ne zasluzuju medijski prostor...


Sava-M
Lik i Delo Novaka Djokovica mora da se zastiti i postuje, trebalo bi i zakon izglasati u Skupstini o tome. Ubuduce ko zeli da spomene Novaka Djokovica, u bilo kome kontekstu, mora obavezno da pita clanove porodice Djokovic za dozvolu. Sportski komentatori i analiticari oprezno, nema vise nas Nole i slicno, ili Nole nema savrsenu volej igru.
To se jednostavno nece tolerisati.

sugradjanka
@Sava-M :
Ova zemlja treba da resi pitanje kako ljudi da se zaposle i posteno zarade novac da prezive. Svaka cast Novaku, ali on taj problem nema. Ima u Srbiji jos Novaka matematicara, Novaka inzenjera, Novaka naucnika, gde su zakoni i mere da im se pruzi osnovno ljudsko dostojanstvo i omoguci da rade to za sta su se skolovali..

Sava-M
@sugradjanka :
Izgleda da niste razumeli moj komentar, ja sam ga napisao u potpuno sarkasticnom tonu. Nemam nista protiv Novaka, raduju me njegovi uspesi i svestan sam da je tesko stici do svetskg vrha. Sa druge strane tenis je samo igra, kojoj se u svetskim razmerama daje vise znacaja nego sto objektivno zasluzuje, da ne govorimo o silnom novcu koji dobijaju vrhunski teniseri (po meni je to potpuno nezasluzeno i sramno), tako je nazalost i fudbalu, golfu itd. Ono sto ne odobravam je ponasanje porodice Djokovic, koja je jos odavno izgubila kompas i osecaj za meru. Njima je sve dozvoljeno, da smenjuju i postavljaju ljude u TSS, da se bahato ponasaju i slicno, tome treba stati na put. Ja licno vise cenim talentovane i uspesne mlade matematicare i inzinjere od vrhunskih tenisera. Sistem vrednosti je vrlo ozbiljno poremecen i ako se tu nesto brzo ne promeni preti nam ozbiljan krah.

gile
ma taj b bakovic zeli samo da se lako obogati preko tudjih ledja! uzeo bi mu zadnji dinar na sudu! nekazem Novak je izgradio svoje ime i sam je brend,znaci nesme da se zloupotrebi!

Bole
Mislim da i Djokovici pretjeruju sada...
Pa zar ne bi trebalo da mu imponuje sto neko pise pjesmu o njemu? Ako mu se ne svidja, moze da se ogradi, ali da mu ovo rusi ugled, lik i djelo meni zvuci besmisleno... Jos malo, pa cemo svi morati da pitamo Novaka smijemo li da ga spomenemo. Jedan pjesnik opjevao je legendarnu Zvezdinu generaciju, pa se ne sjecam da ga je CZ tuzila... To koja je knjizevna i umjetnicka vrijednost djela, koji su motivi pjesnika da napise pjesmu i kako je dosao u skole da prodaje svoju knjigu su neke druge teme.

Sava-M
Lik i Delo Novaka Djokovica mora da se zastiti i postuje, trebalo bi i zakon izglasati u Skupstini o tome. Ubuduce ko zeli da spomene Novaka Djokovica, u bilo kome kontekstu, mora obavezno da pita clanove porodice Djokovic za dozvolu. Sportski komentatori i analiticari oprezno, nema vise nas Nole i slicno, ili Nole nema savrsenu volej igru.
To se jednostavno nece tolerisati.


(izvor --- BLIC)

Нема коментара:

Постави коментар