13. 5. 2012.

Srpski patrijarh odlikovao Kusturicu

(KOMENTARI ČITALACA)

Srbija
Koliko li kosta taj orden, da kupim i ja jedan..
bl
@Srbija:
Kupi ga svojim djelima...
::: teško :::
@Srbija:
Tebi ga ne bi ni prodali!
4xS
@tesko:
To se valjda ne prodaje niti kupuje,nego se valjda zasluzuje...
Self
@Srbija:
Ima cenu, ali ne u novcu! Pocni da se trudiš.
dr111

@Self:
ja cu ti ga kupiti za dve litre crnjaka
ASemjonov
@Srbija:
U čitavom trajanju Srpske Pravoslavne Crkve nepoznata je zloupotreba o kojoj ti ovde "brines". I veruj da ce ime Kusturicino biti upisano nezbrisivim slovima u celokupnu slavenosrpsku istoriju i u svest njegovih postovalaca sirom planete.
Milos-Miljkovic
@ASemjonov:
Slazem se sa tobom! Ti si car.
dragaN
@Srbija :
Reci cu tebi i slicnima koliko košta.
Svake nedelje upoznajem nove strance koji dolaze u Srbiju. Skoro svako od njih me pita koji je jos Srbin u svetu pored Kusturice poznat. Poneko je cuo i za Djokovica, ali za Kusturicu svako. I ne samo to, nego od svih cujem da je Kusturica veoma popularan, od Francuske pa do Rusije. A ti idi kupi sebi orden.

PoPaj
Emir da predstavlja pravoslavlje u svetu.
CCCC
@PoPaj:
Nemanja jer je krsten a svoje staro ime ostavio je zbog posla kojim se bavi, a inace emir nije muslimansko vec asiro-vavilonsko ime po etimologiji, toliko o tome
p.s. Pravom verniku orden ne treba
dr111
@CCCC :
kolko ze zna asirsko i vavilonsko carstvo nije iz istog vremena i prostora,a tamo je i mala deca znaju muslimanska(islamska)religija
Nikola
@PoPaj :
Zapitaj se šta si ti na primer evo danas uradio za pravoslavlje i Srbiju,Emir ( Nemanja) je na primer izgradio crkvu ,odnosno dve jedna je na imanju njegovom a jedna je u centru drvengrada na mokroj gori,a trenutno gradi kamengad ili ti Andricev grad.A ujedno zalaze se za veru pravoslavnu veru njegovih predaka i pokusava kad god mu se ukaze prilika objasni i drugim ljudima dobrotu pravoslavlja,mada posto ti znas samo na osnovu necijeg imena da cenis ko, sta i kako radi onda mislim da ti ni ovo nece nista pomoci u odgonetanju zagonetke ,Emir (Nemanja ) vec duze vreme predstavlja pravoslavlje u svetu na svakom koraku i bez tog ordena.
Mir s tobom i u zdravlje!!!

dr111
@Nikola:
jer izgradio nesto za decu,besskucnike,bolesne ko sto si ti

Ratka
@PoPaj :
Da, Emir. Mocniji je od vecine. U svakom pogledu. Iskrene cestitke.


Popaje
@PoPaj :
Procitaj malo o njemu kako i zasto je sa islamske vjere presao u pravoslavlje,, a ne da mlatis gluposti.

dragaN
@PoPaj : Jok nego ce Popaj predstavljati pravoslavlje.

Nikola
Највеће упориште правих Срба... :)
:::kluzo:::
Ajmo sada narode navalite sa hejterskim i cinicnim komentarima. e mnj narode u sta si se pretvorio. u masu starijih baba kojima se nista ne svidja i non stop prigovaraju nesto umesto da krenu od sebe i sebe prvo srede i kultivisu. p.s. ovo je veliko priznanje.
Eemire sve cestitke.
kluzo
@kluzo :
po minusima koje sam dobio vidim da mnoge boli istina.

Alazoiz
Emir je presao na pravoslavlje i sad se zove Nemanja, ali iako je promijenio ime, svi ga pamte kao Emira. Zasluzio je i vise od toga.


Obren
Evo ih, odmah izmileli trolovi.

Ne-razumem
...orden za nesebicnu brigu???

Balkanac
Bosnjak sam i krajnje mi ne smeta to sto je on presao u hriscanstvo, medjutim ono sto mi smeta jeste sto blati muslimane, to sto je preuzeo hriscanstvo ne predstavlja izdaju, njegove reci i postupci predstavljaju.

Sara
@Balkanac :
A kako ih on to blati? Ako ponekad da neku provokativnu izjavu na racun vlasti i uopste politike u BiH to ne znaci da blati muslimane, Emir je veliki covek i ne bavi se mrznjom i blacenjem, ali da ume da odgovori ostro kad ga neko napadne-ume!

Nikola
@Balkanac :
Samo kratko objasnjenje ,ako bi gledao malo objektivnije video bi da on nije presao u hriscanstvo nego se VRATIO veri svojih predaka,posto je uzeo pa procitao nesto o svom poreklu za razliku od mnogih koji to ne zele da urade,tako da nije nikome hteo da napakosti tim gestom ,nego naprotiv da pokaze drugim ljudima da je i on Emir Kusturica uspeo da uradi nesto cega se svi boje i ono sto sve knjige i isklesano kamenje rasuto po Srpskoj zemlji govore.Meni je to samo cin velikog coveka na prvom mestu,treba dosta hrabrosti prihvatiti nesto sto se razlikuje svemu sto su te ucili od malena ali hrabar je onaj koji cak i pozeli to da istrazi ,makar ne uspeo da to ispravi,ja licno bih sam eto pomislio kako su mi neki tamo cukun cukun deda baba i njihova deca muke mucili i kroz koju golgotu su prolazili i sigurno verovali da ce jednog dana neki njihov potomak kada se svo to zlo zavrsi da se vrati putu starom putu Srpske vere putu Srpstva,makar radi smirenja njihovih dusa. Ajd' u zdravlje

istina
@Nikola :
Potpisujem, od reci do reci!Uzdravlje Nikola!

Balkanac
@Nikola :
Kao sto vec napomenuh, to sto je on prihvatio hriscansku veru je njegova stvar i mene to ni najmanje ne interesuje, koja je vera prava koja vera ne, to zna samo jedan, i to se mene ne tice. Svako ima svoje pravo izbora ako su moji preci bili hriscani ne moram i ja da budem, ako su moji preci mozda bili stocari ja znaci ne smem da budem poljoprivrednik? Tvoje objasnjenje je potpuno nerazumno i nerealno, ja govorim o onome sta je on radio protiv svog naroda, kada kazem protiv svog naroda ne odnosi se na njihovu veru vec na njegove moralne i krvne veze sa tim samim narodom.

Milos-Miljkovic
@Nikola :
Sad si me naterao da i ja istrazim i shvatio sam da su mi se preci nadali da ce kad prodje muka da im se potomak vrati...i sad uz klinac, moram da se preobratim u huna!!!! E ti si kriv! Cao Srbijo! Sad sam hun ladno!
Kusto, dodji i ti!

milica50
@Balkanac :
TO nije istina.ON je govorio SAMO protiv pojedinaca, ali NIKADA protiv celog naroda.

Ilija-Cvorovic
@Balkanac :
On kritikuje vašu vlast u Sarajevu, a ne muslimane. Ako se vi sa vašim političarima identifikujete onda je to vaš problem što ste slepi pored očiju da ne vidite da vas vaši političari polako guraju, malo u propast, a malo u srednji vek.

RS
E moji Srbi ...

Drinski
@RS :
Koji srbi? Srba ima i hriscanske i muslimanske veroispovesti. Nismo li previse izmesali politiku i veroispovest? I koliko nas to kosta? Srecom Kusta je iznad svega toga. Cestitam.

latif
Iskrene čestitke Kusturici. Drago mi je da je orden dobio čovjek koji zna, koji može i koji hoće.

Vladimir
Ako je neko u zadnje vreme zaista ovakvo priznanje zasluzio, onda je to svakako on! Neka ti je na srecu i zdravlje ovo priznanje gospodine...brate Kusturica!!!

Nenad
Nemanja nije presaao u Hriscanstvo.. Nego se vratio svojoj Svetootackoj Ptavoslavnoj Veri . :D

selektivno-pamcenje
@Nenad :
Zasto se nije vratio jedinoj pravoj veri svojih predaka - paganizmu?

iki
@selektivno-pamcenje :
zar ljudi nisu ziveli u pecini?to je prava vera!

Balkanac
Bosnjak sam i krajnje mi ne smeta to sto je on presao u hriscanstvo, medjutim ono sto mi smeta jeste sto blati muslimane, to sto je preuzeo hriscanstvo ne predstavlja izdaju, njegove reci i postupci predstavljaju.

Sarajka
Emire,bolan,cestitam na Ordenu...Za savest ima vremena,jos si mlad..Sarajevo ima vremena,imas li ti?..

Dule
Moram da dodam jos nesto. Onaj kome je religija, bilo kojeg oblika, potrebna da odrzi moralnu, i pre svega ljudsku, svest, trebalo bi da se zapita da li je dostojan ideje te religije, koja je, ionako, samo orudje manipulatora.

Au
Svaka cas jedna od lepsis tvari sto sam cuo ovi da tah covek stvarno zasluzijo mnogo vise

trulakoalicija
Mislim da to silno ordenje, koje delimo jednom nedeljno, nismo dobili jos samo ja i moj komsija. Steta za komsiju.
Dobar covek...

milica50
@trulakoalicija :
KO je dobio prosle nedelje?

trulakoalicija
@milica50 :
pa, ako nije niko, onda ce sledece nedelje da daju Novaku dva komada

4s
Prodo čovek veru za večeru,i dobio odlikovanje...cccc viteza eee

bl
@4s :
Vratio veceru, pa dobio nazad vjeru...

:::Alex:::
Bravo Emire, čestitam od srca.

foli
nasla krpa zakrpu ..

Sonja
Све честитке за орден!
Марко Гајић
Браво, Немања, Не.
korana
"Брат је мио, које вере био, само нек је Србин"! Паметан, светски, човек. Видео из правих историјких књига шта се све догађало "На брдовитом Балкану", нашао своје корене и не дозвољава да их други секу, да се прекраја историја како коме прија.

Dino
Neka ti je vjecna slava Kusta !!! Rajvosa zaboraviti nece !!!
dani973
Svaka Chast za Jednog od Boljih Ljudi Medju nama Srbima, Sve Pohvale Za Kustu To Care
milan
Poslušaj te govor koji je održao. Emir to zaslužuje,srce mi zaigra kad čuje i vidim kako predstavlja riječju i djelom hrišćanstvo,pravoslavlje... Samo naprijed ne obaziri se, tvoje srce je našlo put, tvoja djela svjedoče.
Darko
Vladika Artemije,Putin i kusta.
Javne licnosti koje jedino i postujem.
Miksa
Ljudima ocigledno smetaju uspesni.
Čovek je osvojio dve zlatne palme i doprineo pozitivnom utisku o nama u svetu. Naravno da neko takav zasluzuje pocasti.
(izvor -- BLIC)

Нема коментара:

Постави коментар