7. 12. 2017.

PREDSTAVLJAMO VAM ROMANE ZA NIN-OVU NAGRADU ZA 2017.


Ivan Glišić (FACEBOOK)


MOJ SAMIZDAT ROMAN 'PAZOLINI-VARIJACIJE NA JEDAN ŽIVOT I JEDNU SMRT' NA SPISKU ZA NIN-OVU NAGRADU. PA ŠTA BUDE DA BUDE, A ZNAM DA NIŠTA NEĆE NI BITI, JER IZA MENE, ZA RAZLIKU OD DRUGIH, NE STOJI AMA BAŠ NIKO, NI MEDIJI, NI KNJIŽEVNI KRITIČARI, NI SLAVNI IZDAVAČI, NI GRAD, NI VLADINE I NEVLADINE ORGANIZACIJE, NI BIZNISMENI I TAJKUNI, NI ROTARIJANCI, NI MASONI, NI POLITIČKE STRANKE JER SAM IZ DNA DUŠE APOLITIČAN I SVOJ, AMA BAŠ NIKO OSIM MENE SAMOGA, I VAS KOJI ME BUDETE LAJKOVALI..

1 коментар:

  1. Све си јасно рекао, пријатељу; све је управо тако како си написао и добро је што се не заносиш. Можеш да будеш и три пута квалитетнији и читанији писац, награде ће те заобићи јр иду у руке управо оних које си набројао, иза којих не стоји обавезно квалитетан рукопис, него нечији утицај, новац...Важно је да си читан и да те воле и поштују заљубљеници у лепу реч.

    ОдговориИзбриши