23. 1. 2023.

Šta je sve žiri rekao o Danici Vukićević, dobitnici NIN-ove nagrade?

 |  Aleksandra Ćuk

– Veoma sam uzbuđena i veoma sam zahvalna članovima žirija koji su glasali za mene jer su pokazali koliko su pametni a onima koji nisu glasali za mene sam takođe zahvalna jer su ukazali na ove druge ljude – rekla je Danica Vukićević, ovogodišnja dobitnica NIN-ove nagrade za roman „Unutrašnje more“ (Nojzec).

Za nju su glasala tri nova člana žirija: Milena Đorđijević, Žarka Svirčev i Goran Korunović, dok je Marija Nenezić glasala za roman „Koljka i Sašenjka“ (Arhipelag) Uglješe Šajtinca, a predsednik žirija Teofil Pančić za roman „Klub istinskih stvaralaca“ (Fabrika knjiga) Milana Tripkovića. U finalu NIN-ove nagrade za roman godine bili su još romani „Papir sa vodenim znakom“ (Laguna) Gorana Petrovića, „Niko nije zaboravljen i ničega se ne sećamo“ Mirjane Drljević

 

Нема коментара:

Постави коментар