17. 1. 2023.

Na premijeri filma „Oluja“ Ana Brnabić i više od 10 ministara

|  Danas Online

Premijera filma „Oluja“ održana je večeras u ispunjenim bioskopskim salama u MTS Dvorani i Cineplexx Galerija.

Kako se navodi u saopštenju, interesovanje je bilo toliko da je otvoreno nekoliko sala u kojima se istovremeno prikazivalo ostvarenje reditelja i scenariste Miloša Radunovića. Glavni lik filmske priče je Ilija (Jovo Maksić), koji u želji da spreči dalje napade na selo, gde je zamalo ostao bez sina Petra, formira diverzantsku jedinicu sa ciljem da uništi neprijateljsko gnezdo odakle se selo napada. Radnja se prepliće sa sudbinom Brace (Davor Janjić), koji je navikao

 

1 коментар:

  1. Rastala sam se od muža prije tri godine. Između nas nije bilo komunikacije. Obitelji i prijatelji su me savjetovali da pustim i zaboravim na brak i nastavim dalje u životu. Nisam se htjela udati za drugu jer duboko u sebi još uvijek volim svog muža. Toliko sam patila od boli i zbunjenosti da sam na internetu pročitala preporuku o tome kako je dr. Apata uz pomoć svojih duhovnih moći ponovno ujedinio raskinuti brak. Stalno sam čitao toliko svjedočanstava o tome kako je pomogao okončati razvode i vratiti nečije bivše voljene i moja je vjera bila obnovljena. Kontaktirala sam dr. Apatu odmah nakon nekoliko minuta, odgovorio mi je i dao mi upute što da radim, nakon što sam ispunila tražene uvjete dva dana nakon rituala, čarolija je promijenila moj život u blizini mog muža koji nije razgovarao sa mnom. Dva dana me zvao usred noći plačući i ispričavajući se da je to djelo demona, pa se i dalje čudim tom čudu pa mu opraštam. Sada je moj brak sada u ravnoteži. Ritual dr. Apate je odlično funkcionirao i moj brak je jači nego prije i ništa nas više ne može rastaviti. Posjetio sam toliko stranica da sam tražio pomoć, bilo je beznadno dok se nisam povezao s dr. Apatom, pravim muškarcem koji mi je pomogao da oporavim svoj raskinuti brak ako imate sličan problem u braku, želite da vas muž ili žena vole opet. , Imate nekoga koga volite i želite da on ili ona voli Vas zauzvrat, imate izazov u svom životu, predložak čarolija Dr Apata je rješenje i odgovor na vaš problem, whatsapp / viber sa njegovim brojem telefona: (+66 81 302 8552), kontaktirajte ga danas slanjem e-pošte na drapata4@gmail.com. Ne dopustite da vam itko oduzme vašeg supružnika.

    ОдговориИзбриши