28. 3. 2020.

Najnoviji film Polanskog otvara besplatan onlajn filmski festival “Moj off”

 Piše: Danas Online


Festival MOJ OFF samo na MOJOFF.NET od 27. marta do 10. aprila Kad je proslavljeni pisac Emil Zola objavio članak „Optužujem” kojim je zauzeo celu naslovnu stranu lista “Oror” suprotstavljajući se velikom broju ključnih ljudi Francuske, afera Drajfus dobila je svoj vrhunac i ostala upamćena i prepoznatljiva do danas.
Najnoviji film reditelja Romana Polanskog, ostvarenje „Optužujem“, čija je tema upravo čuvena afera s kraja 19. veka koja je uzdrmala i duboko podelila francusko društvo, otvoriće prvi besplatan Online filmski festival – MOJ OFF, u petak 27. marta u 21h, na sajtu mojoff.net. Nakon svetske premijere na prestižnom Međunarodnom filmskom festivalu u Veneciji, na kom je Polanski za film „Optužujem“ (J’accuse/An Officer and a Spy) osvojio Srebrnog lava – Gran pri žirija

Нема коментара:

Постави коментар