18. 7. 2024.

„Gde je nestao moj najbolji drug, čemu pohlepa“: Kako je državni novac definitivno „presudio“ prijateljstvu Radoša Bajića i Laze Ristovskog

 |  Autor: Irena Dedakin

„Gde je nestao moj najbolji drug, čemu pohlepa“: Kako je državni novac definitivno „presudio“ prijateljstvu Radoša…

Na konkursu Filmskog centra Srbije najviše sredstava dobila je produkcijska kuća Lazara Ristovskog, a komisija je odbila projekte Zdravka Šotre, Srdana Golubovića, Danila Bećkovića, Balše Đoga, Vladimira Tagića, ali i Radoša Bajića.

Da je situacija s raspodelom novca za nove filmske projekte još jedan kamen spoticanja u odnosu Bajića i Ristovskog, nekada velikih prijatelja, svedoče i današnje reči autora serija "Selo gori, a baba se češlja" ili "Ravna Gora". Za to vreme, Ristovski ubira plodove dugogodišnje vernosti aktuelnom režimu.
 
 – On iz Ravnog Sela, ja iz moje Medveđe. Hodamo i jedemo šta se našlo. On grize jabuku, ja parče kifle, pa razmenjujemo kao braća. 
Sve to pre pola veka, na.........
...................

 

Нема коментара:

Постави коментар