13. 6. 2022.

Bazanje // U10

 


BAZANJE
autor projekta: Luka Knežević Strika
17. jun - 9. jul 2022.
Otvaranje: petak, 17. jun, 20h
-
Bazanje
Besposleno tumaranje, lutanje bez cilja (tur.)
Ušao sam u pogrešan noćni prevoz, nisam video broj 33 umesto broja 31 i našao sam se usred noći u Kumodražu. Pogledao sam kroz prozor i video stanicu koju ne prepoznajem, pomislio prvo da sam samo prešišao Dušanovac, a onda čuo glas bus-plus aparata „…nešto Kumodraž”. Sišao sam iz autobusa i rešio da pođem kući peške. Grad je bio tih i prazan i nepoznat, i posle dugo vremena sam osetio zainteresovanost. Zgrade, drveće, poneki znak, poneki prolaznik, neki psi kreću da me prate i dok se spuštam ostaju uz mene, opraštajući se pred kućom, ostajući iznad mene na pijačnom mostu.
Fotografija ima neku ikoničnost, pripada Beogradu, ali je i bezmestna. I tehnički je loša. Neko želi print. Ulazim u dijalog s Denićem koji je za sat naslika. Neko drugi zamera na nekom detalju, Denić slika opet, neko hoće da kupi print, neko hoće da kupi sliku, Denić hoće sve.
Pogrešni autobusi nailaze svako veče.
---
Voleo bih da izložbu „Bazanja” posmatrate pre svega kao početak i poziv. Tokom njenog trajanja, dobrodošli ste da iskoristite slobodni prostor galerije da podelite svoja bazanja, razmene, dijaloge, svoja ostajanja ili odlaženja o Beogradu. Naročito ako i vas negde žulja, ali što da ne i ako ne. Zato što ne znam koliko može da bude interesovanje a prostor je ograničen, molio bih da pišete da se dogovorimo na koji način – nema ograničenja i selekcije, ali dogovor postoji.
lukastrika@gmail.com
-
Spisak izlagača u trenutku otvaranja: Ana Vuković, Jovan Jović, Nemanja Knežević, Isidora Popović, Viktor Vejvoda, Tadej Vaukman, Ivana Bogićević Leko, Gavrilo Petrović, Miloš Janjić, Ilir Gaši, Aleksandar Denić
Hvala Ivanu Šuletiću, Marku Miliću, Jeleni Mijić, Mii Ćuk, Jani Milenković, Luki Ivanoviću, Marku Aksentijeviću i Isidori Nikolić što su prihvatili da otpočnemo razgovore za koje se nadam da će nastaviti tokom ove izložbe ali i nadalje.

Нема коментара:

Постави коментар