26. 7. 2010.

Spomenik i komentari

Povodom vesti u beogradskom BLICU da su građani Aleksinca pokrenuli inicijativu za podizanje spomenika Slobodanu Miloševiću u ovom gradu, evo i nekih komentara (isto iz BLICA):

anja_brankovic (Utorak, 27. 07. 2010. 03:08h) :::
"Znate shta, da mi je neko rekao pre 2000te da cu da zalim za Slobom- ne bih mu verovala, ali danashnja vlast i stanje u koje su nam doveli drzavu me tera da stvarno zalim shto Sloba vishe nije na vlasti... Ne zivim u Aleksincu, ali bih ovu peticiju rado potpisala... Sa Slobom sam bar znala na chemu sam, a sa ovima danas ne znam ni da li cu sutra imati da jedem. Uzas."
Ili:
Cisto-onako (Utorak, 27. 07. 2010. 02:04h)
"Spomenik? To je subjektivno...sto se tice boljeg zivota, da bi se podigao standard jednoj Srbiji, za to treba vreme...Zasto? Da bi se pre svega ocistio haos, ekonomski haos, koji je "Sloba" napravio, o Titu i da ne govorim...Tako to sve ide, kada se vodi drzava bez ceka sa pokricem...Secam se kad mi otac prica kakve su stipendije bile za vreme "Tileta", mogao si svaki dan u restoranu da jedes, dobijao si stipendije za 5oro studenata, zato sada narednih 5 generacija grca i nikako da dodju sebi..."
(izvor ::: BLIC)

Нема коментара:

Постави коментар